TRAVISIONS 2020 îi invită pe studenții din ciclurile de licență, masterat sau doctorat din Europa să se înscrie cu idei inovatoare ce țin de domeniul transportului pe www.travisions.eu.
Termenul limită pentru a încărca un abstract al proiectului este 30 iunie 2019. Participanții vor avea după aceea timp până pe 31 octombrie pentru a-și dezvolta și încărca proiectul complet, proiect ce trebuie să conțină și o scurtă prezentare, un poster și, opțional, un scurt video.
Proiectele propuse pot consta în proiectarea, construirea și cercetarea unor concepte sau produse inovative. Produsele, dispozitivele, serviciile si procedurile deja existente nu vor fi luate in considerare. Participanții vor trebui să își folosească creativitatea și cunoștiințele pentru a veni cu o idee inovativă de un standard de înaltă calitate. Ideea nu trebuie să fie neapărat o soluție gata de pus în practică. Poate să conțină, de asemenea, noi soluții tehnice bazate pe o gândire inginerească solidă și un studiu de fezabilitate.
Cele mai bune trei idei pentru fiecare sector de transport (stradal, feroviar, maritim, aeronautic și intermodal) vor fi selectate, câștigătorii competiției urmând a fi anunțați în cadrul unei ceremonii de premiere la Transport Research Arena (TRA) Conference 2020 în Helsinki, Finlanda, ceremonie care va avea loc în perioada 27-30 aprilie 2020. Câștigătorii vor primi, de asemenea, premii în bani sponsorizate de industrie.
Pentru mai multe detalii, Micol Biscotto (Deep Blue), va prezenta mai multe detalii legate de această competiție luni, 27 mai, de la ora 15:00, în F024. Vă așteptăm în număr cât mai mare!
Program secretariat 02 – 13 august 2021
In perioada 02 - 13 august 2021, programul secretariatului este in fiecare miercuri, intre orele 10-14.
Faza III – VALIDARE, CONFIRMARE LOC, PARTICIPARE LA GLISARE -OPȚIONAL*-, ÎNSCRIERE ÎN ANUL I ȘI ÎNMATRICULARE ADMIȘI 2021
Pentru a fi admis și înmatriculat candidatul trebuie să fi promovat examenul de Bacalaureat, să fi fost declarat admis în Faza II, să aibă dosarul de admitere complet (cu toate documentele solicitate vezi Anexa VIII), iar datele furnizate la înscriere în Faza I să fie...
TABERE STUDENȚEȘTI 2021
Tabere pentru studenți în perioada vacanței de vară 2021 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 v.2 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 Comisia de selectie a studentilor beneficiari de tabere studentesti 2020-2021 Lista...
Regulament Concurs Spațiu 2021
<< Regulament Concurs "Spațiu 2021" >>
40 de ani de la primul zbor în spațiu al unui român: Dumitru-Dorin Prunariu
Domnul Daniel-Eugeniu Crunțeanu, decanul Facultății de Inginerie Aerospațială, din cadrul Universității Politehnica din București și Vițalaru Delia-Dumitrița, Chelmuș Constantin-Cătălin, Barasch Albert, Stoica Constantin-Romică, studenți ai facultății, au...
Rezultatele Sesiunii de Comunicari Stiintifice Studentesti mai 2021
<< Lista de premii SCSS mai 2021 >>
Proiectul MAXIMUS in perioada 15 februarie – 31 martie 2021
Facultatea de Inginerie Aerospațială este implicată în proiectul MAXIMUS, prin care se vor derula, în perioada 15 februarie – 31 martie 2021, activitați dedicate studenților aflați în anul III de studii. Pentru a vă înscrie în grupul țintă, găsiți toate informațiile...
Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021
<< Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021 >>
Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021
<< Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021 >>
METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022
<< METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022 >>
0 Comentarii