Cercetare / Disertații
Examene de finalizare a studiilor de masterat sesiunea septembrie 2024
In perioada 09 septembrie – 11 septembrie 2024 se sustine examenul de disertatie.
Înscrierea absolvenților pentru examentul de finalizare a studiilor de disertatie se face la secretariatul facultații in perioada 02 – 06 septembrie 2024.
Înscrierea absolvenților pentru examenul de finalizare a studiilor se efectueazä individual la secretariatul facultății, fiecare absolvent trebuind sä depună următoarele documente:
- cererea de înscriere la examen, formularul se obține din platforma on-line studenti.pub.ro, se completează, se incarca pe platforma și se aduce si la secretariatul facultății in original;
- dovada eliberată de secretarul comisiei de examen că absolventul a predat on-line, conform
regulamentului, lucrarea de licență/proiectul de diplomă/lucrarea de absolvire/ lucrarea de disertaţie; - buletinul/cartea de identitate sau paşaportul în copie certificată „conform cu originalul” în baza
documentului original prezentat de absolvent; - declarația pe proprie răspundere de originalitate a lucrării de licență/proiectului de diplomă/lucrării
de absolvire/ lucrării de disertaţie, formularul se obține din platforma on-line studenti.pub.ro, se completează, se incarca pe platforma și se aduce si la secretariatul facultății in original - dovada completării chestionarului de angajabilitate, formularul se obține din platforma on-line studenti.pub.ro, se completează, se incarca pe platforma și se aduce si la secretariatul facultății in original
- document de atestare a competențelor lingvistice pentru o limbă străină de circulație internațională;
- copia certificată „conform cu originalul” a Scrisorii de acceptare / Ordinului Ministrului / Aprobării
de școlarizare / Atestatului de recunoaștere a studiilor (numai pentru studenţii străini) în copie; - raportul de similitudine.
<< Regulament finalizare studii Politehnica Bucuresti 2023-2024 >>
<< Comisiile pentru examenul de disertatie septembrie 2024 >>
<< Comisiile pentru examenul de disertatie iunie 2024 >>
Examene de finalizare a studiilor de masterat sesiunea iunie 2024
In perioada 24 iunie – 28 iunie 2024 se sustine examenul de disertatie.
Înscrierea absolvenților pentru examentul de finalizare a studiilor de disertatie se face la secretariatul facultații in perioada 10 – 14 iunie 2024.
Înscrierea absolvenților pentru examenul de finalizare a studiilor se efectueazä individual la secretariatul facultății, fiecare absolvent trebuind sä depună următoarele documente:
- cererea de înscriere la examen, formularul se obține din platforma on-line studenti.pub.ro, se completează, se incarca pe platforma și se aduce si la secretariatul facultății in original;
- dovada eliberată de secretarul comisiei de examen că absolventul a predat on-line, conform
regulamentului, lucrarea de licență/proiectul de diplomă/lucrarea de absolvire/ lucrarea de disertaţie; - buletinul/cartea de identitate sau paşaportul în copie certificată „conform cu originalul” în baza
documentului original prezentat de absolvent; - declarația pe proprie răspundere de originalitate a lucrării de licență/proiectului de diplomă/lucrării
de absolvire/ lucrării de disertaţie, formularul se obține din platforma on-line studenti.pub.ro, se completează, se incarca pe platforma și se aduce si la secretariatul facultății in original - dovada completării chestionarului de angajabilitate, formularul se obține din platforma on-line studenti.pub.ro, se completează, se incarca pe platforma și se aduce si la secretariatul facultății in original
- document de atestare a competențelor lingvistice pentru o limbă străină de circulație internațională;
- copia certificată „conform cu originalul” a Scrisorii de acceptare / Ordinului Ministrului / Aprobării
de școlarizare / Atestatului de recunoaștere a studiilor (numai pentru studenţii străini) în copie; - raportul de similitudine.
<< Regulament finalizare studii Politehnica Bucuresti 2023-2024 >>
<< Acte lipsa ale studentilor masteranzi din anul II 2024 >>
<< Comisiile pentru examenul de disertatie februarie 2024 >>
Examene de finalizare a studiilor de master sesiunea februarie – martie 2024
Absolvenții programelor de masterat susțin, in perioada 26 februarie – 01 martie 2024 examenul de disertație.
Înscrierea absolvenților pentru examentul de finalizare a studiilor de masterat se face la secretariatul facultații in perioada 12 – 16 februarie 2024.
Înscrierea absolvenților pentru examenul de finalizare a studiilor se efectueazä individual, fiecare absolvent trebuind sä depună la secretariatul facultății următoarele documente:
- cererea de înscriere la examen (Anexele 1a și 1b); formularul se obține din platforma on-line studenti.pub.ro, se completează și se semnează de către absolvent, și se aduce la secretariatul facultății;
- dovada eliberatä de secretarul comisiei de examen cä a predat on-line lucrarea de disertație;
- copia buletinului/cărții de identitate sau a paşaportului, se aduce la secretariatul facultății;
- declarația pe proprie răspundere de originalitate a lucrării de disertație (Anexa 2); formularul se obține din platforma studenti.pub.ro, se completează și se semneazä de către absolvent, și se aduce la secretariatul facultății;
- dovada completării chestionarului de angajabilitate; formularul se obține din platforma studenti.pub.ro, se completează și se aduce la secretariatul facultății.
- certificatul de atestare a competențelor lingvistice pentru o limbă străină de circulație internațională, conform prevederilor legale; Originalul se va depune la secretariatul facultății
- copia Scrisorii de acceptare / Ordinului Ministrului / Aprobării de școlarizare / Atestatului de recunoaștere a studiilor (numai pentru studenții străini). Originalul se va depune la secretariatul facultãții.
- Fișa de lichidare se ridica de la secretariat si se completeaza. Dacă aveți datorii către diversele servicii (cămin, contabilitate, bibliotecă, social, etc.) aveți grijă să le achitați. Dacă dosarul de la secretariat este incomplet aduceți actele necesare.
Lucrarea trebuie încărcată pe Moodle la sectiunea „Examen de disertatie”, în format pdf și fișierul nu trebuie să fie mai mare de 20MB, căci altfel rezultă Eroare 2 la încărcare.
Chestionarul de angajabilitate se gasește în meniul din dreapta (banda verde)!
În lista de îndrumători nu veți găsi persoanele care nu sunt cadre didactice titulare. În acest caz folosiți numele secretarului comisiei.
<< Comisiile pentru examenul de disertatie septembrie 2023 >>
Inscrierea pentru sustinerea examenului de disertatie se efectueaza in perioada 28.08 – 08.09.2023 la secretariatul facultatii
<< Comisiile pentru examenul de disertatie iunie 2023 >>
<< Comisii de sustinere a rapoartelor de cercetare semestriale 2022-2023 semestrul II >>
Examene de finalizare a studiilor de master sesiunea iunie-iulie 2023
Absolvenții programelor de masterat susțin, in perioada 26 iunie – 30 iunie 2023 examenul de disertație.
Înscrierea absolvenților pentru examentul de finalizare a studiilor de masterat se face la secretariatul facultații in perioada 12 iunie – 16 iunie 2023.
Înscrierea absolvenților pentru examenul de finalizare a studiilor se efectueazä individual, fiecare absolvent trebuind sä depună la secretariatul facultății următoarele documente:
- cererea de înscriere la examen (Anexele 1a și 1b); formularul se obține din platforma on-line studenti.pub.ro, se completează și se semnează de către absolvent, și se aduce la secretariatul facultății;
- dovada eliberatä de secretarul comisiei de examen cä a predat on-line lucrarea de disertație;
- copia buletinului/cărții de identitate sau a paşaportului, se aduce la secretariatul facultății;
- declarația pe proprie răspundere de originalitate a lucrării de disertație (Anexa 2); formularul se obține din platforma studenti.pub.ro, se completează și se semneazä de către absolvent, și se aduce la secretariatul facultății;
- dovada completării chestionarului de angajabilitate; formularul se obține din platforma studenti.pub.ro, se completează și se aduce la secretariatul facultății.
- certificatul de atestare a competențelor lingvistice pentru o limbă străină de circulație internațională, conform prevederilor legale; Originalul se va depune la secretariatul facultății
- copia Scrisorii de acceptare / Ordinului Ministrului / Aprobării de școlarizare / Atestatului de recunoaștere a studiilor (numai pentru studenții străini). Originalul se va depune la secretariatul facultãții.
Fișa de lichidare se lucrează de către secretariat. Dacă aveți datorii către diversele servicii (cămin, contabilitate, bibliotecă, social, etc.) aveți grijă să le achitați. Dacă dosarul de la secretariat este incomplet aduceți actele necesare.
Lucrarea trebuie încărcată pe Moodle la sectiunea „Examen de disertatie”, în format pdf și fișierul nu trebuie să fie mai mare de 20MB, căci altfel rezultă Eroare 2 la încărcare.
Chestionarul de angajabilitate se gasește în meniul din dreapta (banda verde)!
În lista de îndrumători nu veți găsi persoanele care nu sunt cadre didactice titulare. În acest caz folosiți numele secretarului comisiei.
<< Comisii pentru examenul de disertatie februarie 2023 >>
<< Comisii de sustinere a rapoartelor de cercetare semestriale 2022-2023 semestrul I >>
<< Comisiile pentru examenul de disertatie septembrie 2022 >>
Inscrierea la examenul de disertatie se face in perioada 29.08 – 09.09.2022
Examenele vor fi in perioada 12-14 septembrie.
INFORMARE PRIVIND EXAMENUL DE DISERTATIE LA INGINERIA TRANSPORTULUI AERIAN
27 IUNIE ORA 9, SALA I013
Toti studentii trebuie sa fie prezenti la 8:50
Ordinea sustinerilor va fi stabilita de catre comisie.
Studentii care inca nu au depus versiunea tiparita si legata a disertatie trebuie sa o aduca luni dimineata. Versiunea tiparita trebuie sa fie identica cu versiunea electronica incarcata pe serverele UPB (Moodle si studenti.pub.ro)
Referatul conducatorului trebuie trimis secretarului comisiei (email laurentiu.moraru@gmail.com)
Un formular pentru referatul conducatorului este dispnibil pe acest link
Sunt acceptate si referate facute folosing alte formulare
Studentilor li se va permite sa sustina numai daca sunt disponibile disertatia (atat in forma electronica cat si in forma tiparita si legata) si referatul conducatorului
<< Comisiile pentru examenul de disertatie iunie-iulie 2022 >>
Examene de finalizare a studiilor de master sesiunea iunie-iulie 2022
Înscrierea absolvenților pentru examentul de finalizare a studiilor de masterat se face la secretariatul facultații in perioada 13 iunie – 17 iunie 2022.
Înscrierea absolvenților pentru examenul de finalizare a studiilor se efectueazä individual, fiecare absolvent trebuind sä depună următoarele documente:
- cererea on-line de înscriere la examen (Anexele 1a și 1b); formularul se obține din platforma on-line studenti.pub.ro, se completează și se semnează de către absolvent, și se încarcă scanat in secțiunea date personale din platformă;
- dovada eliberatä de secretarul comisiei de examen cä a predat on-line lucrarea de disertație;
- copia buletinului/cărții de identitate sau a paşaportului in format electronic, scanat; se încarcă in secțiunea date personale din platforma studenti.pub.ro;
- declarația pe proprie răspundere de originalitate a lucrării de disertație (Anexa 2); formularul se obține din platforma studenti.pub.ro, se completează și se semneazä de către absolvent, și se încarcă scanat in secțiunea date personale;
- dovada completării chestionarului de angajabilitate; formularul se obține din platforma studenti.pub.ro, se completează și se încarcă in secțiunea date personale.
- certificatul de atestare a competențelor lingvistice pentru o limbă străină de circulație internațională, conform prevederilor legale, se încarcă scanat in secțiunea date personale din platformă; Originalul se va depune la secretariatul facultății
- copia Scrisorii de acceptare / Ordinului Ministrului / Aprobării de școlarizare / Atestatului de recunoaștere a studiilor (numai pentru studenții străini) transmis on- line. Originalul se va depune la secretariatul facultãții.
Fișa de lichidare se lucrează de către secretariat. Dacă aveți datorii către diversele servicii (cămin, contabilitate, bibliotecă, social, etc.) aveți grijă să le achitați. Dacă dosarul de la secretariat este incomplet aduceți actele necesare.
Încărcați documentele cerute în secțiunea „Proiect de disertație” de pe site-ul https://studenti.pub.ro/ si pe Moodle, la disciplina „Examen de disertatie”. Unele sunt cerute și mai sus. Lucrarea trebuie încărcată în format pdf și fișierul nu trebuie să fie mai mare de 20MB, căci altfel rezultă Eroare 2 la încărcare.
Observați că pentru unele documente e necesară operația de descarcă > semnează > reîncarcă
Chestionarul de angajabilitate se gasește în meniul din dreapta (banda verde)!
La finalul fiecărei încărcări e bine să dați salvare, chiar dacă nu ați ales toate fișierele sau ați completat toate datele.
În lista de îndrumători nu veți găsi persoanele care nu sunt cadre didactice titulare. În acest caz folosiți numele secretarului comisiei.
Lucrarea, în format fizic, trebuie depusă la secretarul comisiei pana la data de 16.07.2022. O copie identică a lucrării în format pdf trebuie să fie încărcată pe https://studenti.pub.ro/.
Data de susținere a examenului de disertație, este urmatoarea:
Avionică si Navigație Aeriană 04.03.2022 , ora 16:00
Comisiile și programul de susţinere a examenului de disertatie sesiunea februarie – martie 2022
Sesiunea de sustinere a examenelor de licenta si disertatie 28 februarie – 4 martie 2022 [Detalii]
<< Comisie Admitere Master iulie 2021 >>
<< Link Admitere Master 14.07.2021 ora 09:00 >>
Link sustinere disertatie SAS 02.07.2021 ora 9:00
Link sustinere disertatie ITA 01.07.2021 ora 11:00
Link sustinere disertatie IMA 01.07.2021 ora 9:00
Link sustinere disertatie PAPM 30.06.2021 ora 9:00
Link sustinere disertatie MA 29.06.2021 ora 9:00
Link sustinere disertatie GID 29.06.2021 ora 9:00
Link sustinere disertatie ANA 29.06.2021 ora 9:00
Înscrierea absolvenților pentru examentul de finalizare a studiilor de master se face on-line, la adresa de mail a facultatii inginerie.aerospatiala@upb.ro in perioada 14 iunie – 18 iunie 2021.
Fiecare absolvent trebuie să depună sau să trimită on-line următoarele documente:
- cerere on-line de înscriere la examen ( se completează, se semnează de către absolvent și se trimite scanată ) CERERE INSCRIERE
- declaraţie de originalitate a proiectului (se completează, se semnează de către absolvent și se trimite scanată) DECLARATIE DE ORIGINALITATE
- dovada eliberată de secretarul comisiei de examen că a predat proiectul de diplomă; se trimite scanată
- secretarul comisiei va trimite catre secretariatul facultatii lista cu cei care au incarcat proiectele pe Moodle.
- copie buletin/carte de identitate în format electronic, scanat
- dovada completării chestionarului de angajabilitate de pe https://studenti.pub.ro/
fișa de lichidare se lucrează de către secretariat. Dacă aveți datorii către diversele servicii (cămin, contabilitate, bibliotecă, social, etc.) aveți grijă să le achitați. Dacă dosarul de la secretariat este incomplet aduceți actele necesare: documente necesare master
Încărcați documentele cerute în secțiunea „Proiect de disertație” de pe site-ul https://studenti.pub.ro/ si pe Moodle, la disciplina „Examen de disertatie”. Unele sunt cerute și mai sus. Lucrarea trebuie încărcată în format pdf și fișierul nu trebuie să fie mai mare de 20MB, căci altfel rezultă Eroare 2 la încărcare. Dacă sunt probleme, repetați operația sau contactați prodecanul responsabil cu informatizare la petrisor.parvu@upb.ro atașând și lucrarea.
Observați că pentru unele documente e necesară operația de descarcă > semnează > reîncarcă
Chestionarul de angajabilitate se gasește în meniul din dreapta (banda verde)!
La finalul fiecărei încărcări e bine să dați salvare, chiar dacă nu ați ales toate fișierele sau ați completat toate datele.
În lista de îndrumători nu veți găsi personele care nu sunt cadre didactice titulare. În acest caz folosiți numele secretarului comisiei.
Examenul de disertație se va desfășura on-line pe Teams. Detalii aflați de la secretarul comisiei.
Lucrarea, în format fizic, trebuie depusă la secretarul comisiei pana la data de 16.07.2021. O copie identică a lucrării în format pdf trebuie să fie încărcată pe https://studenti.pub.ro/.
Înscrierea la examenul de diplomă sau de disertație se face pe baza depunerii documentelor menționate la Art. 10 din Regulamentul de finalizare a studiilor, la care se adaugă în mod obligatoriu:
- Certificat privind completarea Chestionarului de Angajabilitate pe platformahttps://studenti.pub.ro/(conform Deciziei Rectorului 259/26.4.18)
Fiecare student din an terminal are în contul propriu de pe platforma https://studenti.pub.ro/ un buton denumit Chestionar Angajabilitate care îl duce la chestionarul pe care trebuie să îl completeze.
După completarea chestionarului și salvarea răspunsurilor, platforma generează automat un Certificat datat privind completarea chestionarului de angajabilitate.
Studentul imprimă acest certificat și îl adaugă la dosarul de înscriere, pe lângă celelalte documente pe care trebuie să le conțină acesta.
Examene de finalizare a studiilor de master – sesiunea septembrie 2020
Pentru sesiunea septembrie 2020 sunt aceleași comisii și aceiași secretari ai comisiilor, iar data ultimă pentru transmiterea formei finalizate a proiectului de disertație este 4 septembrie 2020 ora 23:59. Înscrierea la examenul de disertație se poate face între 24 august și 6 septembrie 2020 iar examenul se va desfășura cu în perioada 8-9 septembrie 2020.
Actele necesare sunt aceleași ca în sesiunea iunie-ilulie. Se va anunța dacă intervin modificări.
Modalitatea de desfășurare va fi anunțată ulterior.
Înscrierea absolvenților pentru examentul de finalizare a studiilor de master se face on-line, la adresa de mail a facultatii inginerie.aerospatiala@upb.ro până pe data de 15 iunie 2020.
Fiecare absolvent trebuie să depună sau să trimită on-line următoarele documente:
- cerere on-line de înscriere la examen ( se completează, se semnează de către absolvent și se trimite scanată ) CERERE INSCRIERE
- declaraţie de originalitate a proiectului (se completează, se semnează de către absolvent și se trimite scanată) DECLARATIE DE ORIGINALITATE
- dovada eliberată de secretarul comisiei de examen că a predat proiectul de diplomă; se trimite scanată
- copie buletin/carte de identitate în format electronic, scanat
- dovada completării chestionarului de angajabilitate de pe https://studenti.pub.ro/
fișa de lichidare se lucrează de către secretariat. Dacă aveți datorii către diversele servicii (cămin, contabilitate, bibliotecă, social, etc.) aveți grijă să le achitați. Dacă dosarul de la secretariat este incomplet aduceți actele necesare: documente necesare master
Încărcați documentele cerute în secțiunea „Proiect de disertație” de pe site-ul https://studenti.pub.ro/. Unele sunt cerute și mai sus. Lucrarea trebuie încărcată în format pdf și fișierul nu trebuie să fie mai mare de 20MB, căci altfel rezultă Eroare 2 la încărcare. Dacă sunt probleme, repetați operația sau contactați prodecanul responsabil cu informatizare la petrisor.parvu@upb.ro atașând și lucrarea.
Observați că pentru unele documente e necesară operația de descarcă > semnează > reîncarcă
Chestionarul de angajabilitate se gasește în meniul din dreapta (banda verde)!
La finalul fiecărei încărcări e bine să dați salvare, chiar dacă nu ați ales toate fișierele sau ați completat toate datele.
În lista de îndrumători nu veți găsi personele care nu sunt cadre didactice titulare. În acest caz folosiți numele secretarului comisiei.
Examenul de disertație se va desfășura on-line pe Teams. Detalii aflați de la secretarul comisiei. Comisiile de examinare se găsesc aici.
Lucrarea, în format fizic, trebuie depusă la secretariat până la 9.10.2020. O copie identică a lucrării în format pdf trebuie să fie încărcată pe https://studenti.pub.ro/.
Sesiuni anterioare
Sesiune suplimentară Februarie 2020
Disertația finalizată, în format electronic (Word și PDF, ambele formate) trebuie transmisă Secretarului Comisiei de Disertație prin e-mail, cel mai târziu la 30 ianuarie 2020, ora 23:59 pentru sesiunea februarie 2020.
Disertația finalizată trebuie de asemenea transmis în format electronic și îndrumătorului.
Disertația în format tipărit și legat va fi predată cel târziu la 31 ianuarie 2020.
Înscrierea la examenul de disertație se poate face între 3 și 7 februarie 2020 iar examenul se va desfășura cu în perioada 17-21 februarie 2020.
Cercetare
Toate programele de masterat ale Facultății de Inginerie Aerospațială sunt de cercetare științifică. Acest lucru înseamnă că pe parcursul celor patru semestre, masteranzii își aleg teme de cercetare la care lucrează cu un îndrumător atribuit la începutul semestrului de Directorul de Departament și efectuează stagii de practică la diferiți angajatori sau în laboratoarele facultății, pentru partea de documentare sau de experimentare. Temele de cercetare din fiecare semestru sunt de obicei secțiuni ale disertației, deci un îndrumător atribuit la începutul anului I rămâne în principiu același până la susținerea disertației.
Cercetarea științifică efectuată în fiecare semestru se încheie cu un raport de cercetare scris, asupra căruia îndrumătorul trebuie să se pronunțe. În cazul în care îl consideră suficient de bine elaborat, raportul este propus pentru a fi susținut în fața unei comisii, care se întrunește în ultima săptămână de școală a fiecărui semestru*. Masteranzii participă și își susțin rapoartele în fața comisiei. Datele și orele acestor sesiuni de susținere a rapoartelor de cercetare se anunță la avizier cu câteva săptămâni înainte. Comisia stabilește o medie a fiecărui masterand pentru munca lui.
Susținerea rapoartelor de cercetare în sesiunea ianuarie 2020
*) Conform Deciziei BEF din 16 mai 2019, perioada susținerii rapoartelor de cercetare se prelungește în sesiunea de examene.
Planificarea Examenelor de Disertație
Înscrierea la examenul de disertație Sesiunea Septembrie 2019 se face la secretariat între 26 august – 6 septembrie 2019.
Comisiile de Examen de Disertație, datele, orele și sălile de examen pentru sesiunea Septembrie 2019 sunt următoarele:
Programul de studii STRUCTURI AERONAUTICE ŞI SPAŢIALE | ||
10 septembrie 2019, ora 900 | sala I013 | |
Prof. dr.ing. Sterian DANAILA | preşedinte | |
Prof. dr.ing. Marius STOIA-DJESKA | membru | |
Conf .dr.ing. Petrişor PÂRVU | membru | |
Conf. dr.ing. Laurențiu MORARU | membru | |
Ş.l. dr.ing. Ion PREDOIU | membru | |
Conf .dr.ing. Florin FRUNZULICĂ | secretar | |
Programul de studii PROPULSIE AEROSPAŢIALĂ ŞI PROTECŢIA MEDIULUI | ||
10 septembrie 2019, ora 1000 | sala R016 | |
Prof.dr.ing. Dragos ISVORANU | preşedinte | |
Conf.dr.ing. Daniel CRUNŢEANU | membru | |
Conf. dr.ing. Alina BOGOI | membru | |
Ş.l.dr.ing. Marius BREBENEL | membru | |
Ş.l.dr.ing. Grigore CICAN | membru | |
Ș.l.dr. ing. Constantin LEVENȚIU | secretar | |
Programul de studii AVIONICĂ ŞI NAVIGAŢIE AEROSPAŢIALĂ | ||
11 septembrie 2019, ora 900 | sala G01 | |
Prof. dr. ing. Teodor Viorel CHELARU | preşedinte | |
Prof. dr.ing. Adrian Mihail STOICA | membru | |
Prof. dr.ing. Octavian Grigore MULER | membru | |
Ș.l.dr.ing. Sorin BERBENTE | membru | |
Ş.l.dr.ing. Cristian CONSTANTINESCU | membru | |
Ş.l.dr.ing. Valentin PANA | secretar | |
Programul de studii INGINERIE ŞI MANAGEMENT AEROSPAȚIAL | ||
11 septembrie 2019, ora 900 | sala E013 | |
Prof. dr.ing. Corneliu BERBENTE | preşedinte | |
Prof.dr.ing. Sorin Eugen ZAHARIA | membru | |
Ş.l.dr.ing. Stefan POPESCU | membru | |
Ş.l.dr.ing. Silviu ZANCU | membru | |
Ş.l. dr.ing. Bogdan TEODORESCU | membru | |
As. ing. Cornel DINU | secretar | |
Programul de studii MANAGEMENT AERONAUTIC | ||
10 septembrie 2019, ora 900 | sala E013 | |
Prof.dr.ing. Sorin Eugen ZAHARIA | preşedinte | |
Ş.l.dr.ing. Stefan POPESCU | membru | |
Ş.l.dr.ing. Gabriela Liliana STROE | membru | |
Ş.l. dr.ing. Bogdan TEODORESCU | membru | |
Ș.l.dr. ing. Mihai BARBELIAN | membru | |
S.l. dr. ing. Casandra PIETREANU | secretar | |
Programul de studii INGINERIA TRANSPORULUI AERIAN /AIR TRANSPORT ENGINEERING | ||
9 septembrie 2019, ora 1000 | sala I013 | |
Conf. dr.ing. Octavian Thor PLETER | preşedinte | |
Prof. dr.ing. Marius STOIA-DJESKA | membru | |
Prof.dr.ing. Dragos ISVORANU | membru | |
Sl. dr. ing. Ion PREDOIU | membru | |
Sl. dr. ing. Marius BREBENEL | membru | |
Conf. dr.ing. Laurențiu MORARU | secretar | |
Programul de studii SISTEME HOLISTICE SPAŢIALE | ||
11 septembrie 2019, ora 1200 | sala I013 | |
Prof. dr.ing. Marius STOIA-DJESKA | preşedinte | |
Prof. dr.ing. Sterian DANAILA | membru | |
Prof.dr.ing. Dragos ISVORANU | membru | |
Prof. dr. ing. Teodor Viorel CHELARU | membru | |
Ş.l.dr.ing. Grigore CICAN | membru | |
Ș.l.dr. ing. Constantin LEVENȚIU | secretar | |
Programul de studii GRAFICĂ INGINEREASCĂ ŞI DESIGN | ||
10 septembrie 2019, ora 900 | sala BN304 | |
Prof.dr.ing. Ionel SIMION | preşedinte | |
Conf.dr.ing. Victor-Gabriel ADÎR | membru | |
Conf.dr.ing. Mioara DUCA | membru | |
Conf.dr.ing. Daniel DOBRE | membru | |
Conf.dr.ing. Narcisa VALTER | membru | |
As. dr. ing. Ionuț-Valentin RADU | secretar | |
Cercetare
Toate programele de masterat ale Facultății de Inginerie Aerospațială sunt de cercetare științifică. Acest lucru înseamnă că pe parcursul celor patru semestre, masteranzii își aleg teme de cercetare la care lucrează cu un îndrumător atribuit la începutul semestrului de Directorul de Departament și efectuează stagii de practică la diferiți angajatori sau în laboratoarele facultății, pentru partea de documentare sau de experimentare. Temele de cercetare din fiecare semestru sunt de obicei secțiuni ale disertației, deci un îndrumător atribuit la începutul anului I rămâne în principiu același până la susținerea disertației.
Cercetarea științifică efectuată în fiecare semestru se încheie cu un raport de cercetare scris, asupra căruia îndrumătorul trebuie să se pronunțe. În cazul în care îl consideră suficient de bine elaborat, raportul este propus pentru a fi susținut în fața unei comisii, care se întrunește în ultima săptămână de școală a fiecărui semestru. Masteranzii participă și își susțin rapoartele în fața comisiei. Datele și orele acestor sesiuni de susținere a rapoartelor de cercetare se anunță la avizier cu câteva săptămâni înainte. Comisia stabilește o medie a fiecărui masterand pentru munca lui.
Susținerea rapoartelor de cercetare în sesiunea septembrie 2019
Susținerea rapoartelor de cercetare în sesiunea iunie 2019
Susținerea rapoartelor de cercetare în sesiunea ianuarie 2019
Susținerea rapoartelor de cercetare în sesiunea septembrie 2018
Susținerea rapoartelor de cercetare în sesiunea de refaceri iunie 2018 pentru anul II
Susținerea rapoartelor de cercetare în sesiunea iunie 2018
Susținerea rapoartelor de cercetare în sesiunea ianuarie 2018
Susținerea rapoartelor de cercetare în sesiunea mai-iunie 2017
Susținerea rapoartelor de cercetare în sesiunea septembrie 2017
Disertații
Cercetarea din semestrul al patrulea (anul II semestrul II) integrează și cele trei etape anterioare și se concretizează în elaborarea unei disertații.
Regulamentul Studiilor de Masterat UPB
Regulament Finalizare Studii UPB 2018
Formulare
Planificarea Examenelor de Disertație
Înscrierea la examenul de disertație Sesiunea Iulie 2019 se face la secretariat între 10 – 14 iunie 2019.
Din 2017, absolvenții de master se pot înscrie direct la doctorat chiar la examenul de disertație. Completați formularele Anexe 2, 3 și 5 din procedura de admitere la doctorat și predați-le Președintelui Comisiei după susținerea examenului de disertație. Taxa de admitere la doctorat este redusă cu 50% în sesiunea iulie față de sesiunea septembrie.
Comisiile de Examen de Disertație, datele, orele și sălile de examen pentru sesiunea Iulie 2019 sunt următoarele:
Programul de studii STRUCTURI AERONAUTICE ŞI SPAŢIALE | ||
28 iunie 2019, ora 900 | sala I013 | |
Prof. dr.ing. Sterian DANAILA | preşedinte | |
Conf. dr.ing. Marius STOIA-DJESKA | membru | |
Conf. dr. ing. Petrișor Valentin PÂRVU | membru | |
Conf .dr.ing. Alina BOGOI | membru | |
Conf. dr.ing. Laurențiu MORARU | membru | |
Conf. dr.ing. Florin FRUNZULICĂ | secretar | |
Programul de studii PROPULSIE AEROSPAŢIALĂ ŞI PROTECŢIA MEDIULUI | ||
26 iunie 2019, ora 900 | sala I013 | |
Prof.dr.ing. Dragos ISVORANU | preşedinte | |
Conf .dr.ing. Alina BOGOI | membru | |
Conf. dr. ing. Daniel CRUNŢEANU | membru | |
Ş.l.dr.ing. Marius BREBENEL | membru | |
Ş.l.dr.ing. Grigore CICAN | membru | |
Ș.l.dr. ing. Constantin LEVENȚIU | secretar | |
Programul de studii AVIONICĂ ŞI NAVIGAŢIE AEROSPAŢIALĂ | ||
27 iunie 2019, ora 900 | sala G1 | |
Prof. dr. ing. Teodor Viorel CHELARU | preşedinte | |
Prof. dr.ing. Adrian Mihail STOICA | membru | |
Prof. dr.ing. Octavian Grigore MULLER | membru | |
Ş.l.dr.ing. Cristian CONSTANTINESCU | membru | |
Ş.l.dr.ing. Sorin BERBENTE | membru | |
Ş.l.dr.ing. Valentin PANA | secretar | |
Programul de studii INGINERIE ŞI MANAGEMENT AEROSPAȚIAL | ||
28 iunie 2019, ora 900 | sala E013 | |
Prof. dr. ing. Corneliu BERBENTE | preşedinte | |
Prof.dr.ing. Sorin Eugen ZAHARIA | membru | |
Ş.l.dr.ing. Stefan POPESCU | membru | |
Ş.l. dr.ing. Bogdan TEODORESCU | membru | |
Ş.l.dr.ing. Gabriela Liliana STROE | membru | |
S.l. dr. ing. Casandra PIETREANU | secretar | |
Programul de studii MANAGEMENT AERONAUTIC | ||
27 iunie 2019, ora 900 | sala E013 | |
Prof.dr.ing. Sorin Eugen ZAHARIA | preşedinte | |
Ş.l.dr.ing. Stefan POPESCU | membru | |
Ş.l.dr.ing. Gabriela Liliana STROE | membru | |
Ş.l. dr.ing. Bogdan TEODORESCU | membru | |
Ș.l.dr. ing. Mihai BARBELIAN | membru | |
S.l. dr. ing. Casandra PIETREANU | secretar | |
Programul de studii GRAFICĂ INGINEREASCĂ ŞI DESIGN | ||
24 iunie 2019, ora 900 | sala BN304 | |
Prof.dr.ing. Ionel SIMION | preşedinte | |
Conf.dr.ing. Victor-Gabriel ADÎR | membru | |
Conf.dr.ing. Mioara DUCA | membru | |
Conf.dr.ing. Daniel DOBRE | membru | |
Conf.dr.ing. Narcisa VALTER | membru | |
As. dr. ing. Ionuț-Valentin RADU | secretar | |
Programul de studii SISTEME HOLISTICE SPAȚIALE | ||
27 iunie 2019, ora 1200 | sala G1 | |
Prof. dr. ing. Marius STOIA-DJESKSA | preşedinte | |
Prof. dr.ing. Sterian DANAILA | membru | |
Prof. dr. ing. Dragoș ISVORANU | membru | |
Prof. dr. ing. Teodor Viorel CHELARU | membru | |
Ş.l.dr.ing. Grigore CICAN | membru | |
Ș.l.dr. ing. Constantin LEVENȚIU | secretar | |
Programul de studii INGINERIA TRANSPORULUI AERIAN /AIR TRANSPORT ENGINEERING | ||
25 iunie 2019, ora 900 | sala I013 | |
Conf. dr.ing. Octavian Thor PLETER | preşedinte | |
Prof. dr. ing. Marius STOIA-DJESKSA | membru | |
Prof. dr. ing. Dragoș ISVORANU | membru | |
S.l. dr. ing. Marius BREBENEL | membru | |
S.l. dr. ing. Cristian CONSTANTINESCU | membru | |
Conf. dr. ing. Laurențiu MORARU | secretar | |
Acte lipsa ale studentilor masteranzi din anul II 2023
Acte lipsa ale studentilor masteranzi SHS Acte lipsa ale studentilor masteranzi SAS Acte lipsa ale studentilor masteranzi PAPM Acte lipsa ale studentilor masteranzi MA Acte lipsa ale studentilor masteranzi ITA Acte lipsa ale studentilor masteranzi IMA Acte lipsa ale...
<< Selecție mobilități cadre didactice, Granturi SEE Universitatea din Islanda mai 2023>>
În cadrul Programului de Educaţie, Burse, Ucenicie şi Antreprenoriatul Tinerilor (ESAYEP), finanţat prin Granturile SEE - Mecanismul Financiar 2014-2021, se organizează selecția participanților la Mobilități de predare/formare pentru anul universitar 2023-2024: ...
Selecție mobilități studenți, Granturi SEE Universitatea din Islanda mai 2023
În cadrul Programului de Educaţie, Burse, Ucenicie şi Antreprenoriatul Tinerilor (ESAYEP), finanţat prin Granturile SEE - Mecanismul Financiar 2014-2021, se organizează selecția participanților pentru următoarele tipuri de mobilități studențești pentru...
Aerospace Meetings F.I.A. 2023
Vă invităm să luați parte la Aerospace Meetings F.I.A. 2023, un eveniment organizat de Facultatea de Inginerie Aerospațială împreună cu Asociația Studenților Facultății de Inginerie Aerospațială eveniment care vă oferă oportunitatea de a intra în contact direct...
Selecție mobilități cadre didactice, Granturi SEE Universitatea din Islanda
În cadrul Programului de Educaţie, Burse, Ucenicie şi Antreprenoriatul Tinerilor (ESAYEP), finanţat prin Granturile SEE - Mecanismul Financiar 2014-2021, se organizează selecția participanților la Mobilități de predare/formare pentru anul universitar 2023-2024: Tip...
Selecție mobilități studenți, Granturi SEE Universitatea din Islanda
În cadrul Programului de Educaţie, Burse, Ucenicie şi Antreprenoriatul Tinerilor (ESAYEP), finanţat prin Granturile SEE - Mecanismul Financiar 2014-2021, se organizează selecția participanților pentru următoarele tipuri de mobilități studențești pentru...
POLIJOBS TE ANGAJEAZĂ!
Te așteptăm în perioada 𝟭𝟲-𝟭𝟳 𝗡𝗼𝗶𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟮, î𝗻 𝗛𝗼𝗹 𝗔𝗡 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗲𝗰𝘁𝗼𝗿𝗮𝘁, interval orar 10.00-17.00, la cea de-a V-a ediție a celui mai mare Târg Universitar de Cariere organizat de către Universitatea POLITEHNICA din București, prin intermediul POLIJobs....
Burse
BURSE SEMESTRUL I 2022-2023 << Burse de merit >> << Burse de performanță >> << Burse sociale >>
Admitere Master sesiunea septembrie(2)
Inscrierea candidaților 19 - 25.09.2022, ora 16:00 Concurs de admitere 26.09.2022 Comunicarea rezultatelor 26.09 – 27.09.2022 Înmatricularea candidaților 27.09.2022
Concurs acordare gradație de merit
Perioada de depunere a documentelor, pentru participarea la concursul de acordare a gradațiilor de merit, este în intervalul 01.09 - 07.09.2022 Concursul se adreseaza personalului didactic, de la catedra "Elie Carafoli", fiind scoase la concurs 2 gradații de marit....