S-a lansat Student Aerospace Challenge 2017-2018
(http://www.studentaerospacechallenge.eu/index.php) și comitetul de organizare încurajează candidați din toate țările membre ESA (inclusiv România) să participe!
Această provocare propusă de Astronaute Club Européen (ACE) și partenerii săi industriali și instituționali permite echipelor studenților să lucreze la diferite aspecte ale unei misiuni spațiale suborbitale cu echipaj uman, cu orientarea către soluții viabile economic și prietenoase cu mediul înconjurător.
Pentru ca echipele să aibă o bază de lucru clară, misiunea este împărțită în 10 Pachete de Lucru (WP):
WP1 – Aerodynamic and Flight Control
WP2 – Structure suited to suborbital flight
WP3 – Reusable propulsion
WP4 – Cabin layout and associated equipment
WP5 – Spaceport
WP6 – Communication
WP7 – Project economy
WP8 – Legal frame and environmental rules
WP9 – Medicine
WP10 – Airworthiness
Studenții au oportunitatea de a forma o echipă, de a-și pune cunoștințele în practică prin lucrul la un anumit WP (legat de activitatea lor de bază sau complementar acesteia) și să se bucure de privilegiul unei experiențe originale adăugate educației lor, mai aproape de sectorul aerospațial.
Echipele selectate vor avea aproximativ 5 luni de lucru la proiectele lor, după care vor depune un raport. Apoi vor fi invitați la Ziua Suborbitală unde vor avea oportunitatea de a-și rpezenta proiectul în fața partenerilor, care îi includ pe Dassault Aviation, Airbus Groups, Ariane Group și ESA.
Studenții care doresc să participe au nevoie de o autorizare verbală din partea unui oficial al universității (Director departamental, Decan, Prodecan, Profesor) și să aplice prin secțiunea „Application” a site-ului oficial (official website). Ei au nevoie să selecteze pachetul de lucru și să scrie o scrisoare de intenție care să explice motivele și abilitățile lor.
Date cheie:
1 Dec 2017: termenul de înscriere
15 Dec 2017: termenul propunerii tehnice în rezumat
13 Mai 2018: termenul trimterii unui raport și a unui poster în format electronic
12 Iun 2018: ‘Ziua Suborbitală’ – un eveniment special la care se adună participanții și partenrii, pentru a concluziona cea de-a 11-a ediția a Student Aerospace Challenge
Dacă sunteți interesați să deveniți Ambassador for the Challenge, puteți vedea informațiile necesare la baza paginii principale de pe Student Aerospace Challenge website: http://www.studentaerospacechallenge.eu/index.php.
Reamintim că în 2017 echipa Space Piranhas a Facultății de Inginerie Aerospațială a obținut premiul Airbus Safran Launchers, la prima participare la acest concurs.
Regulament admitere studii de licenta 2021
<< REGULAMENT privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere in ciclul de studii universitare de licenta, an univ. 2021-2022 >>
Metodologie admitere studii de doctorat 2021
<< METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022 >>
Regulament admitere studii de master 2021
<< REGULAMENT privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere in invatamantul universitar de masterat, an univ. 2021-2022 >>
Regulament finalizare studii 2020-2021
<< Regulament privind organizarea examenelor de finalizare a studiilor in UPB 2020-2021 >>
Hotărârea din 25.03.2021 privind desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line
<< Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021 >>
Anunț proiect MAXIMUS (selecție grup țintă anul III de studii)
Facultatea de Inginerie Aerospațială este implicată în proiectul MAXIMUS, prin care se vor derula, în perioada 15 februarie - 31 martie 2021, activitați dedicate studenților aflați în anul III de studii. Pentru a vă înscrie în grupul țintă, găsiți toate informațiile...
Organizarea sesiunii de examene din semestrul I al anului universitar 2020-2021
Hotărârea de Senat referitoare la organizarea sesiunii de examene din semestrul I al anului universitar 2020-2021
Desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line pentru săptămânile 12,13 si 14 ale anului universitar 2020-2021
Hotărârea de Senat referitoare la desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line pentru săptămânile 12,13 si 14 ale anului universitar 2020-2021
ANUNȚ IMPORTANT
In perioada 18.11 - 27.11.2020, programul secretariatului cu publicul pentru situatii care nu pot fi rezolvate prin e-mail este urmatorul: marti si joi intre orele 10 si 14
ANUNT PRIVIND CAZĂRILE ÎN UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCUREȘTI – AN UNIV 2020-2021
ANUNT PRIVIND CAZĂRILE ÎN UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCUREȘTI – AN UNIV 2020-2021
0 Comentarii