ing. Răzvan Mărgăuan
Ing. Răzvan Mărgăuan lucrează de peste 17 ani în Eurocontrol, la Maastricht Upper Area Control Center, dar și la sediul central de la Bruxelles. În Eurocontrol există o puternică echipă românească de ingineri, absolvenți ai Facultății de Inginerie Aerospațială, care contribuie la eficientizarea zborului aeronavelor într-unul dintre cele mai aglomerate spații aeriene din lume, menținând în același timp siguranța aeronautică la cele mai bune cote pe plan mondial.
Câteva repere biografice:
- Absolvent al Colegiului Național ”Sfantu Sava” București (1986)
- Absolvent al Universității Politehnica din București – Facultatea de Inginerie Aerospațială, specializarea Aeronave, direcția de aprofundare Instalații și Aparate de Bord (1993)
- Absolvent al Academiei de Studii Economice din Bucuresti – Business International (1997)
- ROMATSA (Romanian Air Traffic Services Administration) Head of ATS Development Division, ATS Expert (1993-1997)
- Licenta de Controlor de Trafic Aerian (1998)
- Eurocontrol Corporate Management Training
- PMI Project Management Training
- Eurocontrol Safety Management Training
- IATA Senior Management Certification
- Several ATM/CNS and technical training courses
- Air Traffic Controller License, Area Control
- EUROCONTROL Maastricht UAC System and Business Development Manager, PMU
Ing. Răzvan Mărgăuan este unul dintre membrii fondatori ai AirNav Board, un Think Tank constituit din absolvenți ai Universității Politehnica din București, Facultatea de Inginerie Aerospațială, personalități ale domeniului, consacrați profesional în organizații internaționale cum sunt ICAO (International Civil Aviation Organization), EUROCONTROL, Jeppesen – Boeing, General Electric sau Learjet Corporation. Acest Think Tank a furnizat un curriculum pragmatic și modern programelor de studii ”Air Navigation – Air Transport Engineering”, pornite în 2009 la inițiativa Decanului Prof. dr. ing. Virgil Stanciu.
Program secretariat 02 – 13 august 2021
In perioada 02 - 13 august 2021, programul secretariatului este in fiecare miercuri, intre orele 10-14.
Faza III – VALIDARE, CONFIRMARE LOC, PARTICIPARE LA GLISARE -OPȚIONAL*-, ÎNSCRIERE ÎN ANUL I ȘI ÎNMATRICULARE ADMIȘI 2021
Pentru a fi admis și înmatriculat candidatul trebuie să fi promovat examenul de Bacalaureat, să fi fost declarat admis în Faza II, să aibă dosarul de admitere complet (cu toate documentele solicitate vezi Anexa VIII), iar datele furnizate la înscriere în Faza I să fie...
TABERE STUDENȚEȘTI 2021
Tabere pentru studenți în perioada vacanței de vară 2021 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 v.2 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 Comisia de selectie a studentilor beneficiari de tabere studentesti 2020-2021 Lista...
Regulament Concurs Spațiu 2021
<< Regulament Concurs "Spațiu 2021" >>
40 de ani de la primul zbor în spațiu al unui român: Dumitru-Dorin Prunariu
Domnul Daniel-Eugeniu Crunțeanu, decanul Facultății de Inginerie Aerospațială, din cadrul Universității Politehnica din București și Vițalaru Delia-Dumitrița, Chelmuș Constantin-Cătălin, Barasch Albert, Stoica Constantin-Romică, studenți ai facultății, au...
Rezultatele Sesiunii de Comunicari Stiintifice Studentesti mai 2021
<< Lista de premii SCSS mai 2021 >>
Proiectul MAXIMUS in perioada 15 februarie – 31 martie 2021
Facultatea de Inginerie Aerospațială este implicată în proiectul MAXIMUS, prin care se vor derula, în perioada 15 februarie – 31 martie 2021, activitați dedicate studenților aflați în anul III de studii. Pentru a vă înscrie în grupul țintă, găsiți toate informațiile...
Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021
<< Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021 >>
Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021
<< Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021 >>
METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022
<< METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022 >>
0 Comentarii