Serviciul German de Schimb Academic – DAAD – ofera pentru anul universitar 2018/19 urmatoarele burse pentru profesori universitari, doctoranzi, absolventi si studenti (programele sunt atat in limba germana cat si in limba engleza):
Ca noutate acum exista doua termene limita pentru majoritatea programelor pentru cercetatori: 15.11.2017 si 01.05.2018.
Pentru cercetatori:
Stagii de cercetare pentru cadre didactice universitare şi cercetători (pentru cadre didactice universitare şi cercetători)
Program de reinvitare pentru foşti bursieri (pentru doctoranzi şi tineri cercetători, cadre didactice universitare şi cercetători )
Burse de cercetare pentru doctoranzi și tineri cercetători – Burse de un an (pentru doctoranzi şi tineri cercetători)
Burse de cercetare pentru doctoranzi și tineri cercetători – Burse de scurtă durată (pentru doctoranzi şi tineri cercetători)
DLR – DAAD Research Fellowships (pentru doctoranzi şi tineri cercetători, cadre didactice universitare şi cercetători)
Program postdoctoral DAAD/Roche Diagnostics (pentru doctoranzi şi tineri cercetători)
Pentru un program de master:
Burse de studiu pentru absolvenţii tuturor disciplinelor
Pentru un grup de studiu:
Călătorii de studiu şi practică de studiu în Germania pentru grupe de studenţi străini (pentru studenţi)
Pentru studentii, care vorbesc deja Germana (minim nivel A2)
Cursuri universitare de vară pentru studenţi şi absolvenţi străini în Germania
Termenul-limita pentru inscrieri este 15 Noiembrie 2017 (in cazul cursurilor de vara, termenul-limita este 1 Decembrie 2017).
Prezentarile cu privire la programul de burse au loc in urmatoarele zile:
· Marti, 24.10.2017, ora 18:00, Sala JA 102
· Vineri, 27.10.2017, ora 17:00, Sala JA 102
(Mediateca franceza/germana)
Mai multe informtii puteti solicita la adresa de e-mail loeffler@daad.ro.
DAAD-LektorinUniversität Politehnica Bukarest
Universitatea Politehnica Bucuresti
Facultatea de Inginerie in Limbi Straine (FILS)
Fakultät für Ingenieurwesen in Fremdsprachen (FILS)
Splaiul Independetiei 313, Sector 6
RO-060042 Bucuresti
Program secretariat 02 – 13 august 2021
In perioada 02 - 13 august 2021, programul secretariatului este in fiecare miercuri, intre orele 10-14.
Faza III – VALIDARE, CONFIRMARE LOC, PARTICIPARE LA GLISARE -OPȚIONAL*-, ÎNSCRIERE ÎN ANUL I ȘI ÎNMATRICULARE ADMIȘI 2021
Pentru a fi admis și înmatriculat candidatul trebuie să fi promovat examenul de Bacalaureat, să fi fost declarat admis în Faza II, să aibă dosarul de admitere complet (cu toate documentele solicitate vezi Anexa VIII), iar datele furnizate la înscriere în Faza I să fie...
TABERE STUDENȚEȘTI 2021
Tabere pentru studenți în perioada vacanței de vară 2021 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 v.2 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 Comisia de selectie a studentilor beneficiari de tabere studentesti 2020-2021 Lista...
Regulament Concurs Spațiu 2021
<< Regulament Concurs "Spațiu 2021" >>
40 de ani de la primul zbor în spațiu al unui român: Dumitru-Dorin Prunariu
Domnul Daniel-Eugeniu Crunțeanu, decanul Facultății de Inginerie Aerospațială, din cadrul Universității Politehnica din București și Vițalaru Delia-Dumitrița, Chelmuș Constantin-Cătălin, Barasch Albert, Stoica Constantin-Romică, studenți ai facultății, au...
Rezultatele Sesiunii de Comunicari Stiintifice Studentesti mai 2021
<< Lista de premii SCSS mai 2021 >>
Proiectul MAXIMUS in perioada 15 februarie – 31 martie 2021
Facultatea de Inginerie Aerospațială este implicată în proiectul MAXIMUS, prin care se vor derula, în perioada 15 februarie – 31 martie 2021, activitați dedicate studenților aflați în anul III de studii. Pentru a vă înscrie în grupul țintă, găsiți toate informațiile...
Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021
<< Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021 >>
Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021
<< Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021 >>
METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022
<< METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022 >>
0 Comentarii