Compania britanică Think Research împreună cu Universitatea Politehnica din București, Facultatea de Inginerie Aerospațială au organizat pe 25 ianuarie 2017 seminarul ”Making SES Work for Romania”.
Din partea Think Research au participat Conor Mullan, director executiv și Paul Ravenhill, director, precum și tânărul inginer Mihai Ogică, absolvent al UPB-FIA, care lucrează de aproape doi ani la Think Research.
Cerul Unic European (SES) reprezintă o politică importantă a Uniunii Europene destinată dezvoltării de sisteme ATM moderne, sigure și economice pentru a susține creșterea în transportul aerian și în economia europeană în sensul larg. SES se bazează pe parcurgerea unor pași la nivelul UE în beneficiul îmntregii rețele, concentrându-se adesea pe procurarea de capacitate adițională în spațiul aerian dens din mijlocul europei în detrimentul coeziunii spațiului aerian european ca întreg și al funcției de facilitator al mobilității locale și globale.
Seminarul își propune să inițieze discuții despre cum pot fi aplicate conceptele SES în România, în beneficiul pieței aeronautice românești și europene. Seminarul este organizat de Facultatea de Inginerie Aerospațială a Universității Politehnica din București în cooperare cu compania britanică Think Research. Compania britanică Think Research este unul dintre furnizorii cheie ai NATS (spre exemplu a implementat Time Based Separation și Remote Tower la Aeroportul Heathrow din Londra) și totodată unul dintre angajatorii de perspectivă ai absolvenților UPB-FIA.
Agenda Think Research Seminar 2017
Au participat specialiști din Autoritatea Aeronautică Civilă Română, ROMATSA, CN Aeroporturi București, Ministerul Transporturilor, Regional Air Services, CIAS, Universitatea Româno-Americană, precum și profesori și studenți ai UPB-FIA.
Program secretariat 02 – 13 august 2021
In perioada 02 - 13 august 2021, programul secretariatului este in fiecare miercuri, intre orele 10-14.
Faza III – VALIDARE, CONFIRMARE LOC, PARTICIPARE LA GLISARE -OPȚIONAL*-, ÎNSCRIERE ÎN ANUL I ȘI ÎNMATRICULARE ADMIȘI 2021
Pentru a fi admis și înmatriculat candidatul trebuie să fi promovat examenul de Bacalaureat, să fi fost declarat admis în Faza II, să aibă dosarul de admitere complet (cu toate documentele solicitate vezi Anexa VIII), iar datele furnizate la înscriere în Faza I să fie...
TABERE STUDENȚEȘTI 2021
Tabere pentru studenți în perioada vacanței de vară 2021 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 v.2 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 Comisia de selectie a studentilor beneficiari de tabere studentesti 2020-2021 Lista...
Regulament Concurs Spațiu 2021
<< Regulament Concurs "Spațiu 2021" >>
40 de ani de la primul zbor în spațiu al unui român: Dumitru-Dorin Prunariu
Domnul Daniel-Eugeniu Crunțeanu, decanul Facultății de Inginerie Aerospațială, din cadrul Universității Politehnica din București și Vițalaru Delia-Dumitrița, Chelmuș Constantin-Cătălin, Barasch Albert, Stoica Constantin-Romică, studenți ai facultății, au...
Rezultatele Sesiunii de Comunicari Stiintifice Studentesti mai 2021
<< Lista de premii SCSS mai 2021 >>
Proiectul MAXIMUS in perioada 15 februarie – 31 martie 2021
Facultatea de Inginerie Aerospațială este implicată în proiectul MAXIMUS, prin care se vor derula, în perioada 15 februarie – 31 martie 2021, activitați dedicate studenților aflați în anul III de studii. Pentru a vă înscrie în grupul țintă, găsiți toate informațiile...
Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021
<< Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021 >>
Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021
<< Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021 >>
METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022
<< METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022 >>
0 Comentarii