UPB Facultatea de Inginerie Aerospațială are o tradiție de participare la concursurile studențești internaționale din domeniul aeronautic și astronautic. Îi încurajăm și pe studenții actuali să se implice în aceste activități.
Toti studenții care vor să participe la concursuri studențești, în calitate de reprezentanți ai UPB-FIA își vor anunța intenția printr-un mesaj către inginerie.aerospatiala@upb.ro înainte de înscrierea în concurs. Acest lucru este necesar pentru a evita unele paralelisme și interblocări ale înregistrării studenților în echipe oficiale ale facultății. La unele concursuri, o universitate/facultate nu-și poate trimite mai mult de o echipă. La altele acest lucru este permis, însă efortul logistic necesar de a trimite două echipe depășește capacitatea facultății, iar sponsorii sunt luați prin suprindere de cereri de sponsorizare multiple. Ar fi bine în astfel de cazuri ca facultatea să organizeze o competiție internă între echipele participante sau între studenți și să trimitem echipa cel mai bine clasată sau echipa formată din studenții care demonstrează că au cele mai mari șanse la câștigarea concursului.
De aceea, dacă sunt mai multe echipe care vor să participe la același concurs, acestea au obligația să atașeze și un plan de activități pentru concursul respectiv și regulamentul concursului. Conducerea facultății va numi o comisie care să analizeze propunerile și va selecta echipa ce va reprezenta facultatea.
Toate cererile de sponsorizare făcute de studenți ai UPB-FIA trebuie aprobate de Biroul Executiv al Facultății (BEF). Pentru orice sponsorizare obținută, va trebui întocmit un referat de justificare a utilizării resurselor obținute prin sponsorizare. Acesta va fi transmis atât sponsorului, cât și BEF.
Concursurile studențești de prestigiu care au termenul limită de inscriere în curând sunt următoarele:
AUVSI-SUAS 2020 – locație: Patuxent, MD, USA, iunie 2020. Termen limită: 1 noiembrie 2019, taxa de participare 1500 USD
NEW FLYING COMPETITION 2020 – locație: Hamburg, Germania, sept. 2020. Termen limita: 31 octombrie 2019, taxa de participare 1000 EUR
AIAA Design, Build, Fly – locație: Whichita, KS, USA, aprilie 2020. Termen limita: 31 octombrie 2019, taxa de participare N/A
Totodată îi felicităm pe studenții care vor participa la Competiția REXUS organizată de European Space Agency și le promitem sprijinul.
Program secretariat 02 – 13 august 2021
In perioada 02 - 13 august 2021, programul secretariatului este in fiecare miercuri, intre orele 10-14.
Faza III – VALIDARE, CONFIRMARE LOC, PARTICIPARE LA GLISARE -OPȚIONAL*-, ÎNSCRIERE ÎN ANUL I ȘI ÎNMATRICULARE ADMIȘI 2021
Pentru a fi admis și înmatriculat candidatul trebuie să fi promovat examenul de Bacalaureat, să fi fost declarat admis în Faza II, să aibă dosarul de admitere complet (cu toate documentele solicitate vezi Anexa VIII), iar datele furnizate la înscriere în Faza I să fie...
TABERE STUDENȚEȘTI 2021
Tabere pentru studenți în perioada vacanței de vară 2021 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 v.2 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 Comisia de selectie a studentilor beneficiari de tabere studentesti 2020-2021 Lista...
Regulament Concurs Spațiu 2021
<< Regulament Concurs "Spațiu 2021" >>
40 de ani de la primul zbor în spațiu al unui român: Dumitru-Dorin Prunariu
Domnul Daniel-Eugeniu Crunțeanu, decanul Facultății de Inginerie Aerospațială, din cadrul Universității Politehnica din București și Vițalaru Delia-Dumitrița, Chelmuș Constantin-Cătălin, Barasch Albert, Stoica Constantin-Romică, studenți ai facultății, au...
Rezultatele Sesiunii de Comunicari Stiintifice Studentesti mai 2021
<< Lista de premii SCSS mai 2021 >>
Proiectul MAXIMUS in perioada 15 februarie – 31 martie 2021
Facultatea de Inginerie Aerospațială este implicată în proiectul MAXIMUS, prin care se vor derula, în perioada 15 februarie – 31 martie 2021, activitați dedicate studenților aflați în anul III de studii. Pentru a vă înscrie în grupul țintă, găsiți toate informațiile...
Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021
<< Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021 >>
Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021
<< Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021 >>
METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022
<< METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022 >>
0 Comentarii