Studenții Facultății de Inginerie Aerospațială se vor caza în P27 (inclusiv etajul V). Studentii cazați peste vară trebuie să se decazeze în perioada 11-15 sep 2017. Pe 11 sep se va face înmatricularea românilor de pretutindeni. Pe 18 sep ora 9 în Sala Senatului va avea loc instruirea mandatarilor.
Repartizarea locurilor de cazare în cămin are loc în săptămâna anterioară începutului anului universitar conform programului de mai jos. Repartizarea unui loc în cămin se face de Comisia de Cazare a Facultății. Ordinea de priorități pentru cazare este următoarea:
- studenții doctoranzi și cadrele didactice (20 sep 2017 ora 9:00)
- toți studenții admiși în anul I master+licență (în ordinea descrescătoare a mediei de admitere – 20 sep 2017 ora 9:00)
- studenții integraliști din anul IV, III licență, anul II master+licență (în această ordine, în ordinea descrescătoare a mediei anului anterior – 21 sep 2017 ora 9:00)
- studenții cu o singură restanță (22 sep ora 9)
- studenții cu două restanțe (22 sep după epuizarea cererilor din partea studenților cu o singură restanță)
- etc.
Algoritmul repartiției continuă până la epuizarea camerelor de cămin repartizate facultății.
Studenții interesați se prezintă în datele anunțate în amfiteatrul F024 din campus POLIZU, corp F, pentru primirea informațiilor și completarea formularelor necesare. Apoi, alocarea locului în cămin se face la secretariatul facultății din Localul POLIZU, corp A, după programul care va fi afișat. După repartizarea locului de cazare și achitarea taxelor, studenții se pot deplasa la căminul P27 din campus Regie pentru preluarea locului de cazare.
Tarifele de cazare sunt aceleași ca anul trecut: 250 RON/lună, cu deducerile legale, cu excepția căminelor D (Leu) și P12 la 450 RON/lună. La acestea din urmă au dreptul doctoranzii și cadrele didactice, solicitarea făcându-se direct Directorului General al UPB.
În vederea cazării sunt necesare urmatoarele:
- CI și copie;
- Formularele tipizate (disponibile în sala F024) completate conform unui model;
- Taxa de 250 lei și timbrul fiscal de 5 lei (se poate procura și la camin). Pentru luna octombrie toți studenții plătesc taxa de cazare;
- Acte care să ateste dreptul de a nu plăti taxa de cămin (adeverința care atestă că cel puțin unul dintre părinți este cadru didactic în învățământul preuniversitar sau universitar, certificat de deces al unui parinte etc.).
Atenție! Subînchierierea, vânzarea sau transferul în orice fel ale locului de cazare sunt strict interzise! Identificarea persoanelor se face frecvent în cămin și o asemenea faptă se descoperă repede și se pedepsește.
Regulament admitere studii de licenta 2021
<< REGULAMENT privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere in ciclul de studii universitare de licenta, an univ. 2021-2022 >>
Metodologie admitere studii de doctorat 2021
<< METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022 >>
Regulament admitere studii de master 2021
<< REGULAMENT privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere in invatamantul universitar de masterat, an univ. 2021-2022 >>
Regulament finalizare studii 2020-2021
<< Regulament privind organizarea examenelor de finalizare a studiilor in UPB 2020-2021 >>
Hotărârea din 25.03.2021 privind desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line
<< Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021 >>
Anunț proiect MAXIMUS (selecție grup țintă anul III de studii)
Facultatea de Inginerie Aerospațială este implicată în proiectul MAXIMUS, prin care se vor derula, în perioada 15 februarie - 31 martie 2021, activitați dedicate studenților aflați în anul III de studii. Pentru a vă înscrie în grupul țintă, găsiți toate informațiile...
Organizarea sesiunii de examene din semestrul I al anului universitar 2020-2021
Hotărârea de Senat referitoare la organizarea sesiunii de examene din semestrul I al anului universitar 2020-2021
Desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line pentru săptămânile 12,13 si 14 ale anului universitar 2020-2021
Hotărârea de Senat referitoare la desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line pentru săptămânile 12,13 si 14 ale anului universitar 2020-2021
ANUNȚ IMPORTANT
In perioada 18.11 - 27.11.2020, programul secretariatului cu publicul pentru situatii care nu pot fi rezolvate prin e-mail este urmatorul: marti si joi intre orele 10 si 14
ANUNT PRIVIND CAZĂRILE ÎN UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCUREȘTI – AN UNIV 2020-2021
ANUNT PRIVIND CAZĂRILE ÎN UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCUREȘTI – AN UNIV 2020-2021
0 Comentarii