Studenții Facultății de Inginerie Aerospațială se vor caza în P27 (inclusiv etajul V). Studentii cazați peste vară trebuie să se decazeze în perioada 11-15 sep 2017. Pe 11 sep se va face înmatricularea românilor de pretutindeni. Pe 18 sep ora 9 în Sala Senatului va avea loc instruirea mandatarilor.
Repartizarea locurilor de cazare în cămin are loc în săptămâna anterioară începutului anului universitar conform programului de mai jos. Repartizarea unui loc în cămin se face de Comisia de Cazare a Facultății. Ordinea de priorități pentru cazare este următoarea:
- studenții doctoranzi și cadrele didactice (20 sep 2017 ora 9:00)
- toți studenții admiși în anul I master+licență (în ordinea descrescătoare a mediei de admitere – 20 sep 2017 ora 9:00)
- studenții integraliști din anul IV, III licență, anul II master+licență (în această ordine, în ordinea descrescătoare a mediei anului anterior – 21 sep 2017 ora 9:00)
- studenții cu o singură restanță (22 sep ora 9)
- studenții cu două restanțe (22 sep după epuizarea cererilor din partea studenților cu o singură restanță)
- etc.
Algoritmul repartiției continuă până la epuizarea camerelor de cămin repartizate facultății.
Studenții interesați se prezintă în datele anunțate în amfiteatrul F024 din campus POLIZU, corp F, pentru primirea informațiilor și completarea formularelor necesare. Apoi, alocarea locului în cămin se face la secretariatul facultății din Localul POLIZU, corp A, după programul care va fi afișat. După repartizarea locului de cazare și achitarea taxelor, studenții se pot deplasa la căminul P27 din campus Regie pentru preluarea locului de cazare.
Tarifele de cazare sunt aceleași ca anul trecut: 250 RON/lună, cu deducerile legale, cu excepția căminelor D (Leu) și P12 la 450 RON/lună. La acestea din urmă au dreptul doctoranzii și cadrele didactice, solicitarea făcându-se direct Directorului General al UPB.
În vederea cazării sunt necesare urmatoarele:
- CI și copie;
- Formularele tipizate (disponibile în sala F024) completate conform unui model;
- Taxa de 250 lei și timbrul fiscal de 5 lei (se poate procura și la camin). Pentru luna octombrie toți studenții plătesc taxa de cazare;
- Acte care să ateste dreptul de a nu plăti taxa de cămin (adeverința care atestă că cel puțin unul dintre părinți este cadru didactic în învățământul preuniversitar sau universitar, certificat de deces al unui parinte etc.).
Atenție! Subînchierierea, vânzarea sau transferul în orice fel ale locului de cazare sunt strict interzise! Identificarea persoanelor se face frecvent în cămin și o asemenea faptă se descoperă repede și se pedepsește.
Informare cu privire la eliberarea actelor de studii pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master)
Începând cu data de 02.06.2022 se va proceda la eliberarea actelor de studii și pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master). Ridicarea actelor de studii se va face de la Biroul Acte de studii, situat in clădirea rectorat, camera 307. Eliberarea actelor se va...
DEPUNEREA CERERILOR PRIVIND ACORDAREA UNUI AJUTOR FINANCIAR ÎN VEDEREA ACHIZIŢIONĂRII UNUI CALCULATOR PRIN PROGRAMUL „EURO 200”
PROGRAMUL EURO 200 Beneficiarii acestui program sunt studentii învățământului de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu un venit brut lunar de maximum 150 lei pe membru de familie. Ajutorul se acordă o singură dată...
Aerospace Meetings F.I.A. 2022
Facultatea de Inginerie Aerospațială în colaborare cu Asociația Studenților din Facultatea de Inginerie Aerospațială (A.S.F.I.A) vă invită la evenimentul "Aerospace Meetings F.I.A. 2022 ", în care studenții au oportunitatea de a intra in contact direct cu firmele din...
Concursuri posturi didactice perioadă nedeterminată – Sem. II, 2021-2022
<< DISAMA_4_Prof_Informatii concurs >> << DISAMA_12_SL_Informatii concurs >> << DSA-4_Prof_Informatii concurs >>
Cazare camin
Pentru locurile disponibile, sau disponibilizate in camin, se intocmeste lista de prioritati saptamanal. Ordinea de prioritati este: Studenti cu certificate covid valide - integralisti, moldoveni, cazuri sociale, boboc, anul IV, anul III, anul II, master II, master I....
Prelungirea termenului de depunere a dosarelor de bursa
In urma sedintei B.E.F. din data de 13.10.2021 s-a aprobat prelungirea perioadei de depunere a dosarelor pentru burse până pe data de 20.10.2021, ora 16:00.
Ghid de alocare a temei de licenta / disertatie
<< Ghid de alocare a temelor pentru examenul de diploma 2021 >> << Ghid de alocare a temelor de cercetare 2021 >>
Modificari Grupe NUU
Va informam ca orice modificare de grupa, dupa inceperea anul universitar, creeaza probleme in site de cursuri Moodle si in site Teams, ducand pana la pierderea accesului la cursuri si seminarii. De aceea nu se vor aproba si nu se vor face astfel de modificari dupa...
Incepere an universitar 2021-2022
Senatul UPB a hotărât în ședința din 30.09.2021 ca activitățile didactice să înceapă astfel: - la licență cursuri on-line, aplicații în format fizic, examinări în format fizic; - la master toate activitățile on-line.
Anunt privind repetarea anului universitar
Cererile pentru repetarea anului universitar se depun pe adresa de e-mail a faculații inginerie.aerospatiala@upb.ro până pe data de 30 septembrie 2021.
0 Comentarii