S-au publicat listele de bursieri de performanță, de merit (gradul I și II) și sociale pentru anul 2017-2018, semestrul I <aici>.
Bursierii noștri de performanță din acest semestru sunt:
Delia-Dumitriţa VIŢALARU
Mihnea GALL
Iliuţă-Daniel DOGARU
Petru-Bogdan COJOCARU
Ionuţ BUNESCU
Felicitări!!! Felicitări și celor 180 bursieri de merit!
Efortul vostru de a învăța mai bine face această facultate să funcționeze și îi ajută și pe ceilalți studenți. Vă mulțumim!
Câteva precizări:
Bursele sociale se pot cumula cu bursele de performanță sau merit.
Rugăm studenții bursieri care nu și-au introdus contul IBAN în baza de date de studenți să o facă în cel mai scurt timp.
Nu putem anunța data la care se vor plăti bursele, dar știm că se va recupera întârzierea față de data de începere a semestrului.
Pentru bursele acordate studenților care s-au remarcat prin voluntariat în sprijinul facultății, acestea se vor analiza și anunța separat. Ele se plătesc o singură dată pe an (nu lunar) și sunt finanțate din fondurile facultății. Ele nu privesc voluntariatul făcut de studenți la diverse companii, ele recompensează voluntariatul studenților la acțiunile facultății, cum sunt: acest site, broșura facultății, alte acțiuni de promovare comandate de facultate, participarea la organizarea standului facultății (POLIFEST, BIAS, AFASES, CEAS), la organizarea evenimentelor facultății (POLIFEST, Aeroconsult, Air Navigation Convention, EUROCONTROL, seminarii naționale și internaționale de genul Think Research), reprezentarea facultății la concursuri naționale și internaționale.
Program secretariat 02 – 13 august 2021
In perioada 02 - 13 august 2021, programul secretariatului este in fiecare miercuri, intre orele 10-14.
Faza III – VALIDARE, CONFIRMARE LOC, PARTICIPARE LA GLISARE -OPȚIONAL*-, ÎNSCRIERE ÎN ANUL I ȘI ÎNMATRICULARE ADMIȘI 2021
Pentru a fi admis și înmatriculat candidatul trebuie să fi promovat examenul de Bacalaureat, să fi fost declarat admis în Faza II, să aibă dosarul de admitere complet (cu toate documentele solicitate vezi Anexa VIII), iar datele furnizate la înscriere în Faza I să fie...
TABERE STUDENȚEȘTI 2021
Tabere pentru studenți în perioada vacanței de vară 2021 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 v.2 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 Comisia de selectie a studentilor beneficiari de tabere studentesti 2020-2021 Lista...
Regulament Concurs Spațiu 2021
<< Regulament Concurs "Spațiu 2021" >>
40 de ani de la primul zbor în spațiu al unui român: Dumitru-Dorin Prunariu
Domnul Daniel-Eugeniu Crunțeanu, decanul Facultății de Inginerie Aerospațială, din cadrul Universității Politehnica din București și Vițalaru Delia-Dumitrița, Chelmuș Constantin-Cătălin, Barasch Albert, Stoica Constantin-Romică, studenți ai facultății, au...
Rezultatele Sesiunii de Comunicari Stiintifice Studentesti mai 2021
<< Lista de premii SCSS mai 2021 >>
Proiectul MAXIMUS in perioada 15 februarie – 31 martie 2021
Facultatea de Inginerie Aerospațială este implicată în proiectul MAXIMUS, prin care se vor derula, în perioada 15 februarie – 31 martie 2021, activitați dedicate studenților aflați în anul III de studii. Pentru a vă înscrie în grupul țintă, găsiți toate informațiile...
Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021
<< Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021 >>
Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021
<< Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021 >>
METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022
<< METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022 >>
0 Comentarii