Aeroclubul României cu sediul in Bucureşti, bd. Lascar Catargiu nr. 54 sector 1, organizează concurs pentru ocuparea unor posturi vacante în data de 15.02.2017, ora 10.00 proba scrisă, respectiv în data de 21.02.2017, ora 10.00 interviu.
Dosarele se depun la sediul Aeroclubului României până la data 08.02.2017, ora 12.00.
Relaţii suplimentare se obţin la telefon 0372.705.952 – persoana de contact Călin Cristiana.
Candidaţii trebuie să îndeplinesca condiţiile specifice pentru postul scos la concurs astfel:
• Inginer aviaţie debutant – Biroul Managementul Calităţii şi Mediu – 1 post
– Studii superioare tehnice – Facultatea de inginerie aerospaţială
• Inginer aviaţie debutant – Serviciul Continuitatea Navigabilităţii – 1 post
– Studii superioare tehnice – Facultatea de inginerie aerospaţială
• Inginer aviaţie debutant – Compartiment Tehnic – 1 post
– Studii superioare tehnice – Facultatea de inginerie aerospaţială
• Inginer aviaţie debutant – Serviciul Comercial şi Achiziţii Publice – 1 post
– Studii superioare tehnice – Facultatea de inginerie aerospaţială
• Inginer debutant – Compartiment infrastructură 1 post
– Studii superioare tehnice – Facultatea de construcţii şi instalaţii
B I B L I O G R A F I E
Bibliografie generală pentru toate posturile
• H.G. nr. 567/1991 – republicată, cu modificările şi completările ulterioare, privind organizarea şi funcţionarea Aeroclubului României
• Legea nr. 53/2003 – republicată – Codul Muncii
• Regulamentul Intern al Aeroclubului României
• Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al Aeroclubului României – ediţia 2016
• Codul de Conduită al Aeroclubului României
• Legea nr. 284/2010, privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice
• Norme de Tehnică a Securităţii Muncii şi de Protecţie împotriva Incendiilor cu specific în Aviaţia Sportivă
Bibliografie de specialitate pentru postul inginer aviaţie debutant Biroul MCM
• Convenţia de la Chicago şi cele 19 anexe
• OG nr.29/1997 republicată, privind Codul Aerian al României
• Regulamentul EC 1321/2014 Part M/G la ediţia şi revizia în vigoare
• Regulamentul EC 1321/2014 Part M/F la ediţia şi revizia în vigoare
• Manualele Organizaţiei de întreţinere MOE-M/F-AR şi MOE-AZAC-AR
• Manualele Continuităţii Navigabilităţii CAME-AR
• Manualul de Operaţiuni zbor MO-AR
• Manualul Sistemului de Management al Siguranţei
Bibliografie de specialitate pentru postul inginer aviaţie debutant Serviciul Continuitatea Navigabilităţii
• Regulamentul (EC) 1321/2014, anexa 1, Part M
• Regulamentul (EC) 1321/2014, Anexa 3, Part 66
• RACR – LPTA
• RACR – AZAC / Ordin nr. 1268/2009
Bibliografie de specialitate pentru postul inginer aviaţie debutant Compartiment Tehnic
• Regulamentul (EC) 1321/2014, anexa 1, Part M
• Regulamentul (EC) 1321/2014, Anexa 3, Part 66
• RACR – LPTA Ed. 2/2008
• RACR – AZAC
• Manualele organizaţiei de întreţinere MOE-M/F-AR şi MOE-AZAC-AR
Bibliografie de specialitate pentru postul inginer aviaţie debutant Serviciul Comercial şi Achiziţii Publice
• Manualele organizaţiei de întreţinere MOE-M/F-AR şi MOE-AZAC-AR
• Legea nr. 98/2016 privind achiziţile publice
• HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţiei publică/acordului-cadru din Legea 98/2016
Bibliografie de specialitate pentru postul de inginer debutant – Compartimentul Infrastructură
• HOTĂRÂRE nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii
• Legea nr.10 /18.01.1995 actualizată, privind calitatea în construcţii.
• Legea nr.50/1991 actualizată, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
• H.G nr. 273/14.06.1994 privind aprobarea regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora.
CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
– 26.01 – 08.02.2017 – depunere dosare înscriere concurs (ora 12,00)
– 09.02.2017 – selecţie dosare şi afisare rezultat
– 10.02.2017 – depunere contestaţii selecţie dosare;
– 13.02.2017 – soluţionare contestaţii selecţie dosare şi afişare
– 15.02.2017 – proba scrisă – ora 10.00
– 16.02.2017 – afişare rezultate proba scrisă
– 17.02.2017 – depunere contestaţii proba scrisă
– 20.02.2017 – soluţionare contestaţii probă scrisă şi afişare
– 21.02.2017 – interviu începând cu ora 10,00
– 22.02.2017 – afişare rezultate interviu
– 23.02.2017 – depunere contestaţii interviu;
24.02.2017 – soluţionare contestaţii interviu şi afişare rezultate finale
Informaţii privind înscrierea la concurs şi depunerea dosarelor
• Candidaţii trebuie să îndeplinescă condiţiile minime de vechime în specialitate necesare exercitării funcţiei.
• În termen de 10 zile de la publicarea anunţului, respectiv până în data de 08.02.2017 ora 12.00, candidaţii depun dosarul de concurs care va conţine obligatoriu:
a) Formularul de înscriere (se pune la dispoziţie de către Serviciul Resurse Umane al Aeroclubului României)
b) Copia actului de identitate
c) Copia diplomei de studii şi a altor acte care atestă efectuarea specializării
d) Curriculum Vitae
e) Cazierul judiciar
f) Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medicul de familie sau de către unităţi sanitare abilitate şi care să conţină în clar, data, numele emitentului şi calitatea acestuia – în format standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice
• Actele prevăzute la pct 2 lit.b)-c) vor fi prezentate şi în original, în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Informare cu privire la eliberarea actelor de studii pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master)
Începând cu data de 02.06.2022 se va proceda la eliberarea actelor de studii și pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master). Ridicarea actelor de studii se va face de la Biroul Acte de studii, situat in clădirea rectorat, camera 307. Eliberarea actelor se va...
DEPUNEREA CERERILOR PRIVIND ACORDAREA UNUI AJUTOR FINANCIAR ÎN VEDEREA ACHIZIŢIONĂRII UNUI CALCULATOR PRIN PROGRAMUL „EURO 200”
PROGRAMUL EURO 200 Beneficiarii acestui program sunt studentii învățământului de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu un venit brut lunar de maximum 150 lei pe membru de familie. Ajutorul se acordă o singură dată...
Aerospace Meetings F.I.A. 2022
Facultatea de Inginerie Aerospațială în colaborare cu Asociația Studenților din Facultatea de Inginerie Aerospațială (A.S.F.I.A) vă invită la evenimentul "Aerospace Meetings F.I.A. 2022 ", în care studenții au oportunitatea de a intra in contact direct cu firmele din...
Concursuri posturi didactice perioadă nedeterminată – Sem. II, 2021-2022
<< DISAMA_4_Prof_Informatii concurs >> << DISAMA_12_SL_Informatii concurs >> << DSA-4_Prof_Informatii concurs >>
Cazare camin
Pentru locurile disponibile, sau disponibilizate in camin, se intocmeste lista de prioritati saptamanal. Ordinea de prioritati este: Studenti cu certificate covid valide - integralisti, moldoveni, cazuri sociale, boboc, anul IV, anul III, anul II, master II, master I....
Prelungirea termenului de depunere a dosarelor de bursa
In urma sedintei B.E.F. din data de 13.10.2021 s-a aprobat prelungirea perioadei de depunere a dosarelor pentru burse până pe data de 20.10.2021, ora 16:00.
Ghid de alocare a temei de licenta / disertatie
<< Ghid de alocare a temelor pentru examenul de diploma 2021 >> << Ghid de alocare a temelor de cercetare 2021 >>
Modificari Grupe NUU
Va informam ca orice modificare de grupa, dupa inceperea anul universitar, creeaza probleme in site de cursuri Moodle si in site Teams, ducand pana la pierderea accesului la cursuri si seminarii. De aceea nu se vor aproba si nu se vor face astfel de modificari dupa...
Incepere an universitar 2021-2022
Senatul UPB a hotărât în ședința din 30.09.2021 ca activitățile didactice să înceapă astfel: - la licență cursuri on-line, aplicații în format fizic, examinări în format fizic; - la master toate activitățile on-line.
Anunt privind repetarea anului universitar
Cererile pentru repetarea anului universitar se depun pe adresa de e-mail a faculații inginerie.aerospatiala@upb.ro până pe data de 30 septembrie 2021.
0 Comentarii