Aeroclubul României cu sediul in Bucureşti, bd. Lascar Catargiu nr. 54 sector 1, organizează concurs pentru ocuparea unor posturi vacante în data de 15.02.2017, ora 10.00 proba scrisă, respectiv în data de 21.02.2017, ora 10.00 interviu.
Dosarele se depun la sediul Aeroclubului României până la data 08.02.2017, ora 12.00.
Relaţii suplimentare se obţin la telefon 0372.705.952 – persoana de contact Călin Cristiana.
 
Candidaţii trebuie să îndeplinesca condiţiile specifice pentru postul scos la concurs astfel:

Inginer aviaţie debutant – Biroul Managementul Calităţii şi Mediu – 1 post
– Studii superioare tehnice – Facultatea de inginerie aerospaţială
• Inginer aviaţie debutant – Serviciul Continuitatea Navigabilităţii – 1 post
– Studii superioare tehnice – Facultatea de inginerie aerospaţială
• Inginer aviaţie debutant – Compartiment Tehnic – 1 post
– Studii superioare tehnice – Facultatea de inginerie aerospaţială
• Inginer aviaţie debutant – Serviciul Comercial şi Achiziţii Publice – 1 post
– Studii superioare tehnice – Facultatea de inginerie aerospaţială
• Inginer debutant – Compartiment infrastructură 1 post
– Studii superioare tehnice – Facultatea de construcţii şi instalaţii

B I B L I O G R A F I E

Bibliografie generală pentru toate posturile
• H.G. nr. 567/1991 – republicată, cu modificările şi completările ulterioare, privind organizarea şi funcţionarea Aeroclubului României
• Legea nr. 53/2003 – republicată – Codul Muncii
• Regulamentul Intern al Aeroclubului României
 
• Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al Aeroclubului României – ediţia 2016
• Codul de Conduită al Aeroclubului României
• Legea nr. 284/2010, privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice
• Norme de Tehnică a Securităţii Muncii şi de Protecţie împotriva Incendiilor cu specific în Aviaţia Sportivă


Bibliografie de specialitate pentru postul inginer aviaţie debutant Biroul MCM
 • Convenţia de la Chicago şi cele 19 anexe
• OG nr.29/1997 republicată, privind Codul Aerian al României
 
• Regulamentul EC 1321/2014 Part M/G la ediţia şi revizia în vigoare
• Regulamentul EC 1321/2014 Part M/F la ediţia şi revizia în vigoare
• Manualele Organizaţiei de întreţinere MOE-M/F-AR şi MOE-AZAC-AR
• Manualele Continuităţii Navigabilităţii CAME-AR
• Manualul de Operaţiuni zbor MO-AR
• Manualul Sistemului de Management al Siguranţei

Bibliografie de specialitate pentru postul inginer aviaţie debutant Serviciul Continuitatea Navigabilităţii
• Regulamentul (EC) 1321/2014, anexa 1, Part M
• Regulamentul (EC) 1321/2014, Anexa 3, Part 66
• RACR – LPTA
 
• RACR – AZAC / Ordin nr. 1268/2009

Bibliografie de specialitate pentru postul inginer aviaţie debutant Compartiment Tehnic
• Regulamentul (EC) 1321/2014, anexa 1, Part M
• Regulamentul (EC) 1321/2014, Anexa 3, Part 66
• RACR – LPTA Ed. 2/2008
• RACR – AZAC
• Manualele organizaţiei de întreţinere MOE-M/F-AR şi MOE-AZAC-AR

Bibliografie de specialitate pentru postul inginer aviaţie debutant Serviciul Comercial şi Achiziţii Publice 
 • Manualele organizaţiei de întreţinere MOE-M/F-AR şi MOE-AZAC-AR
• Legea nr. 98/2016 privind achiziţile publice
• HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţiei publică/acordului-cadru din Legea 98/2016

Bibliografie de specialitate pentru postul de inginer debutant – Compartimentul Infrastructură 
• HOTĂRÂRE nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii
• Legea nr.10 /18.01.1995 actualizată, privind calitatea în construcţii.
• Legea nr.50/1991 actualizată, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
• H.G nr. 273/14.06.1994 privind aprobarea regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora.

CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
– 26.01 – 08.02.2017 – depunere dosare înscriere concurs (ora 12,00)
– 09.02.2017 – selecţie dosare şi afisare rezultat
– 10.02.2017 – depunere contestaţii selecţie dosare;
– 13.02.2017 – soluţionare contestaţii selecţie dosare şi afişare
– 15.02.2017 – proba scrisă – ora 10.00
– 16.02.2017 – afişare rezultate proba scrisă
 
– 17.02.2017 – depunere contestaţii proba scrisă
 
– 20.02.2017 – soluţionare contestaţii probă scrisă şi afişare
– 21.02.2017 – interviu începând cu ora 10,00
– 22.02.2017 – afişare rezultate interviu
 
– 23.02.2017 – depunere contestaţii interviu;
24.02.2017 – soluţionare contestaţii interviu şi afişare rezultate finale

Informaţii privind înscrierea la concurs şi depunerea dosarelor
• Candidaţii trebuie să îndeplinescă condiţiile minime de vechime în specialitate necesare exercitării funcţiei.
• În termen de 10 zile de la publicarea anunţului, respectiv până în data de 08.02.2017 ora 12.00, candidaţii depun dosarul de concurs care va conţine obligatoriu:
a) Formularul de înscriere (se pune la dispoziţie de către Serviciul Resurse Umane al Aeroclubului României)
b) Copia actului de identitate
c) Copia diplomei de studii şi a altor acte care atestă efectuarea specializării
d) Curriculum Vitae
e) Cazierul judiciar
f) Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medicul de familie sau de către unităţi sanitare abilitate şi care să conţină în clar, data, numele emitentului şi calitatea acestuia – în format standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice

Actele prevăzute la pct 2 lit.b)-c) vor fi prezentate şi în original, în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

0 Comentarii

Anunț POSDRU – IMPULS

Studentii din anul III care sunt inclusi in proiectul POSDRU IMPULS sunt invitati la consilierea de nivel 1 (obligatorie pentru obtinerea subventiilor) marti, 30/09/2014, in sala I 013, la ora 10:00. Actiunea va dura cca. 100-120 min. si va fi coordonata de personalul...

Oportunitate internship EASA

Informații importante: Înscrierea se face numai pana la data de 22/08/2014; stagiul de practica poate fi intre 3 si 6 luni (de regula 6 luni) si începe de preferința la 01/10/2014; stagiul de practica este plătit in condițiile publicate in fiecare anunța. Pentru mai...

Romania HUB – Romania, Tara Tinerilor Intreprinzatori

In contextul orientarii tot mai active a Universitatii POLITEHNICA Bucuresti - UPB catre integrarea in mediul socio-economic din tara noastra si la invitatia Departamentului pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Mediul de Afaceri si Turism -DIMMMAT, din cadrul...

Premiul NICOLAE TIPEI

  In scopul incurajarii pregatirii tinerilor in domeniul mecanicii fluidelor si tribologiei precum si a stimularii angajarii acestora in activitatea de cercetare stiintifica, Prof. dr. Sever Tipei, University of Illinois, USA, in parteneriat cu Insitutul National...

Depunere acte originale dosar

Studenții care nu au actele originale la dosar, respectiv: Licența - diploma de bacalaureat si foaia matricola de la liceu; Master - diploma de bacalaureat, diploma de licența si suplimentul la diploma de licența; pana pe data de 1 noiembrie 2013 vor fi exmatriculați...

Depunere cereri repetare an

Studentii care nu au promovat anul universitar 2012-2013 trebuie pana la data de 07.10.2013 sa depuna cerere la secretariat pentru repetarea anului in regim de taxa. Taxa se stabileste in functie de numarul de credite.

Deschiderea anului universitar 2013-2014

Prof. dr. ing. Virgil STANCIU - decanul Facultatii de Inginerie Aerospatiala va invita: MARTI, 1 Octombrie 2013, orele 13:00 in amfiteatrul F024, "Acad. Virgiliu N. Constantinescu" la DESCHIDEREA ANULUI UNIVERSITAR 2013-2014.

Cazari anul universitar 2013 – 2014

Cazari - anul universitar 2013-2014 Repartizarea locurilor de cazare, aferente facultatii de INGINERIE AEROSPATIALA, pentru anul universitar 2013 – 2014 se va face dupa programul valabi laici.