Aeroclubul României cu sediul in Bucureşti, bd. Lascar Catargiu nr. 54 sector 1, organizează concurs pentru ocuparea unor posturi vacante în data de 15.02.2017, ora 10.00 proba scrisă, respectiv în data de 21.02.2017, ora 10.00 interviu.
Dosarele se depun la sediul Aeroclubului României până la data 08.02.2017, ora 12.00.
Relaţii suplimentare se obţin la telefon 0372.705.952 – persoana de contact Călin Cristiana.
Candidaţii trebuie să îndeplinesca condiţiile specifice pentru postul scos la concurs astfel:
• Inginer aviaţie debutant – Biroul Managementul Calităţii şi Mediu – 1 post
– Studii superioare tehnice – Facultatea de inginerie aerospaţială
• Inginer aviaţie debutant – Serviciul Continuitatea Navigabilităţii – 1 post
– Studii superioare tehnice – Facultatea de inginerie aerospaţială
• Inginer aviaţie debutant – Compartiment Tehnic – 1 post
– Studii superioare tehnice – Facultatea de inginerie aerospaţială
• Inginer aviaţie debutant – Serviciul Comercial şi Achiziţii Publice – 1 post
– Studii superioare tehnice – Facultatea de inginerie aerospaţială
• Inginer debutant – Compartiment infrastructură 1 post
– Studii superioare tehnice – Facultatea de construcţii şi instalaţii
B I B L I O G R A F I E
Bibliografie generală pentru toate posturile
• H.G. nr. 567/1991 – republicată, cu modificările şi completările ulterioare, privind organizarea şi funcţionarea Aeroclubului României
• Legea nr. 53/2003 – republicată – Codul Muncii
• Regulamentul Intern al Aeroclubului României
• Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al Aeroclubului României – ediţia 2016
• Codul de Conduită al Aeroclubului României
• Legea nr. 284/2010, privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice
• Norme de Tehnică a Securităţii Muncii şi de Protecţie împotriva Incendiilor cu specific în Aviaţia Sportivă
Bibliografie de specialitate pentru postul inginer aviaţie debutant Biroul MCM
• Convenţia de la Chicago şi cele 19 anexe
• OG nr.29/1997 republicată, privind Codul Aerian al României
• Regulamentul EC 1321/2014 Part M/G la ediţia şi revizia în vigoare
• Regulamentul EC 1321/2014 Part M/F la ediţia şi revizia în vigoare
• Manualele Organizaţiei de întreţinere MOE-M/F-AR şi MOE-AZAC-AR
• Manualele Continuităţii Navigabilităţii CAME-AR
• Manualul de Operaţiuni zbor MO-AR
• Manualul Sistemului de Management al Siguranţei
Bibliografie de specialitate pentru postul inginer aviaţie debutant Serviciul Continuitatea Navigabilităţii
• Regulamentul (EC) 1321/2014, anexa 1, Part M
• Regulamentul (EC) 1321/2014, Anexa 3, Part 66
• RACR – LPTA
• RACR – AZAC / Ordin nr. 1268/2009
Bibliografie de specialitate pentru postul inginer aviaţie debutant Compartiment Tehnic
• Regulamentul (EC) 1321/2014, anexa 1, Part M
• Regulamentul (EC) 1321/2014, Anexa 3, Part 66
• RACR – LPTA Ed. 2/2008
• RACR – AZAC
• Manualele organizaţiei de întreţinere MOE-M/F-AR şi MOE-AZAC-AR
Bibliografie de specialitate pentru postul inginer aviaţie debutant Serviciul Comercial şi Achiziţii Publice
• Manualele organizaţiei de întreţinere MOE-M/F-AR şi MOE-AZAC-AR
• Legea nr. 98/2016 privind achiziţile publice
• HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţiei publică/acordului-cadru din Legea 98/2016
Bibliografie de specialitate pentru postul de inginer debutant – Compartimentul Infrastructură
• HOTĂRÂRE nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii
• Legea nr.10 /18.01.1995 actualizată, privind calitatea în construcţii.
• Legea nr.50/1991 actualizată, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
• H.G nr. 273/14.06.1994 privind aprobarea regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora.
CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
– 26.01 – 08.02.2017 – depunere dosare înscriere concurs (ora 12,00)
– 09.02.2017 – selecţie dosare şi afisare rezultat
– 10.02.2017 – depunere contestaţii selecţie dosare;
– 13.02.2017 – soluţionare contestaţii selecţie dosare şi afişare
– 15.02.2017 – proba scrisă – ora 10.00
– 16.02.2017 – afişare rezultate proba scrisă
– 17.02.2017 – depunere contestaţii proba scrisă
– 20.02.2017 – soluţionare contestaţii probă scrisă şi afişare
– 21.02.2017 – interviu începând cu ora 10,00
– 22.02.2017 – afişare rezultate interviu
– 23.02.2017 – depunere contestaţii interviu;
24.02.2017 – soluţionare contestaţii interviu şi afişare rezultate finale
Informaţii privind înscrierea la concurs şi depunerea dosarelor
• Candidaţii trebuie să îndeplinescă condiţiile minime de vechime în specialitate necesare exercitării funcţiei.
• În termen de 10 zile de la publicarea anunţului, respectiv până în data de 08.02.2017 ora 12.00, candidaţii depun dosarul de concurs care va conţine obligatoriu:
a) Formularul de înscriere (se pune la dispoziţie de către Serviciul Resurse Umane al Aeroclubului României)
b) Copia actului de identitate
c) Copia diplomei de studii şi a altor acte care atestă efectuarea specializării
d) Curriculum Vitae
e) Cazierul judiciar
f) Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medicul de familie sau de către unităţi sanitare abilitate şi care să conţină în clar, data, numele emitentului şi calitatea acestuia – în format standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice
• Actele prevăzute la pct 2 lit.b)-c) vor fi prezentate şi în original, în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Eliberarea actelor de studii pentru absolventii promotiei 2023 (licenta si master).
Incepand cu data de 10.06.2024 se va proceda la eliberarea actelor de studii si pentru absolventii promotiei 2023 (licenta si master). Ridicarea actelor de studii se va face de la Biroul Acte de Studii, situat in cladirea Rectorat, Camera 307. Programul de eliberare...
Tabere studențești de vară – 2024
<< Rezultate finale tabere vara >> Calendar burse studentesti Inscrierea pentru tabara studenteasca de vara se face pana pe data de 11.07.2024, ora 16:00. Listele candidatilor selectati vor fi afisate pe data de 11.07.2024. depunerea contestatiilor se vor...
Free official English language testing through the British Council
From the academic year 2022/2023, our university, in partnership with the British Council, is offering students the opportunity to have their English language skills officially tested free of charge. For this academic semester the tests available are: Aptis ESOL...
Testare oficiala a cunostintelor de limba engleza prin British Council in mod gratuit
Începând cu anul academic 2022/2023, universitatea noastră, în parteneriat cu British Council, oferă studenților posibilitatea testării oficiale a cunoștințelor de limba engleză, în mod gratuit. Pentru acest semestru universitar testele disponibile sunt: Aptis ESOL...
Space Academy
Sesiunea de Comunicări Științifice Studențești 2024
Vă invităm să participați la „Sesiunea de Comunicări Științifice Studențești” care va avea loc pe 10 mai. Pentru a participa, este necesar să vă înscrieți până pe 18 aprilie, ora 14:00, prin trimiterea unui e-mail la adresa valentin.pana@upb.ro. Dacă aveți un profesor...
Acte lipsa ale studentilor masteranzi din anul II 2024
Acte lipsa ale studentilor masteranzi MA Acte lipsa ale studentilor masteranzi SHS Acte lipsa ale studentilor masteranzi PAPM Acte lipsa ale studentilor masteranzi GID
AeroConnectMeetings
În data de 2 martie 2024 a avut loc AeroConnectMeetings, un eveniment dedicat ingineriei Aerospațiale prin care studenții de la Facultatea de Ingnerie Aerospațială au avut posibilitatea de a...
Echivalarea modulelor PART66
<< Adresa FIA UPB mentinere creditare >> În urma demersului făcut către Autoritatea Aeronautică Civilă Română, şi a recunoaşterii conţinutului curicular la unele discipline predate la Facultatea de Inginerie Aerospaţială, UNSTPB, în raport cu...
<< Concurs pentru postul de director Departamentul de Ingineria Sistemelor Aeronautice și Management Aeronautic ”Nicolae Tipei” 2024-2029 >>
Depunerea dosarului pentru concursul de director de departament se va face pana la data de 21.02.2024, ora 16:00, la secretariatul departamentului. Sedinta de alegere a directorului de departament va avea loc in data de 27.02.2024, ora 14:00, la secretariatul...
0 Comentarii