Școala Superioară de Aviație Civilă (SSAvC) angajează 2 ingineri de aviațiație. Detalii <aici>. UPB Facultatea de Inginerie Aerospațială are un parteneriat strategic cu Școala Superioară de Aviație din 2016, concretizată în practica studenților, întreținerea aeronavelor, instruirea piloților, instruirea controlorilor de trafic aerian. De asemenea, prin strădania Directorului General al SSAvC, pilot ing. George Barbu, SSAvC a acordat în 2018 două burse de pregătire piloți PPL acordate prin concurs studenților Facultății de Inginerie Aerospațială.
Regulament admitere studii de licenta 2021
<< REGULAMENT privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere in ciclul de studii universitare de licenta, an univ. 2021-2022 >>
Metodologie admitere studii de doctorat 2021
<< METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022 >>
Regulament admitere studii de master 2021
<< REGULAMENT privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere in invatamantul universitar de masterat, an univ. 2021-2022 >>
Regulament finalizare studii 2020-2021
<< Regulament privind organizarea examenelor de finalizare a studiilor in UPB 2020-2021 >>
Hotărârea din 25.03.2021 privind desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line
<< Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021 >>
Anunț proiect MAXIMUS (selecție grup țintă anul III de studii)
Facultatea de Inginerie Aerospațială este implicată în proiectul MAXIMUS, prin care se vor derula, în perioada 15 februarie - 31 martie 2021, activitați dedicate studenților aflați în anul III de studii. Pentru a vă înscrie în grupul țintă, găsiți toate informațiile...
Organizarea sesiunii de examene din semestrul I al anului universitar 2020-2021
Hotărârea de Senat referitoare la organizarea sesiunii de examene din semestrul I al anului universitar 2020-2021
Desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line pentru săptămânile 12,13 si 14 ale anului universitar 2020-2021
Hotărârea de Senat referitoare la desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line pentru săptămânile 12,13 si 14 ale anului universitar 2020-2021
ANUNȚ IMPORTANT
In perioada 18.11 - 27.11.2020, programul secretariatului cu publicul pentru situatii care nu pot fi rezolvate prin e-mail este urmatorul: marti si joi intre orele 10 si 14
ANUNT PRIVIND CAZĂRILE ÎN UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCUREȘTI – AN UNIV 2020-2021
ANUNT PRIVIND CAZĂRILE ÎN UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCUREȘTI – AN UNIV 2020-2021
0 Comentarii