–––––
NOU! Datorita interesului manifestat pentru aceasta ofertă, Blue Air face precizarea că mai primește cv-urile doritorilor doar până la data de 04.05.2018 la adresa dedicată: hrrecruitment@blueair.aero care inlocuieste
adresa directorului QSS ovidiu.dascalescu@blueair.aero.
Pentru a asigura egalitatea de șanse, procesarea cv-urilor depuse va începe după finalizarea colectei din 04.05.2018 și ca urmare întârzierea unui răspuns din partea Blue Air nu trebuie să îngrijoreze.”
–––––
Compania aeriana BLUE AIR – AIRLINE MANAGEMENT SOLUTIONS doreste sa angajeze ingineri de aviatie pentru urmatoarele domenii:
1. Directia Calitate, Siguranta, Securitate (QSS)
– siguranta aeronautica (SAFETY) – 2 inspectori
– decodificarea si analiza obiectiva a zborului (FDM) – 1 analist programator
– asigurarea calitatii in operatiuni de sol (HANDLING & DISPATCH) – 1 auditor
– asigurarea calitatii in operatiuni de engineering & maintenance (CAMO & MRO) – 1 auditor
2. Directia Instruire Personal Navigant (TRN)
– proiectare si editare programe de instruire CBT personal navigant (SCORM, MOODLE, FLYCO) – 5 analisti programatori
Doritorii sunt rugati sa trimita la adresa: ovidiu.dascalescu@blueair.aero un cv tip Europass cu fotografie si copia scanata a diplomei de absolvire.
Cunoasterea avansata a limbii engleze si abilitatile deosebite in IT si mobile networking reprezinta un avantaj pentru candidat.
Candiatul va trebui sa indice activitatea pentru care opteaza si poate adauga la minimul de documente solicitat, alte dovezi care sa-i sustina candidatura.
Dupa colectarea si trierea ofertelor de colaborare primate de la cei interesati, BlueAir va face invitatii personale (email) pentru interviul de angajare.
Ovidiu Gabriel Dascalescu
Quality Safety Security Director
–––––––––––––––––––––––
Address: 42-44 Sos. Bucuresti-Ploiesti, zip.013696
Baneasa Business & Technology Park, building A,
wing A1, 4th floor, sector 1, Bucharest, Romania
Land line: +40 212 088 662
Fax: +40 212 088 611
Mobile: +40 753 022 026
E-mail ovidiu.dascalescu@blueair.aero
Web: www.blueairweb.com
–––––––––––––––––––––––
Anunt privind repetarea anului universitar
Cererile pentru repetarea anului universitar se depun pe adresa de e-mail a faculații inginerie.aerospatiala@upb.ro până pe data de 30 septembrie 2021.
Program secretariat 02 – 13 august 2021
In perioada 02 - 13 august 2021, programul secretariatului este in fiecare miercuri, intre orele 10-14.
Faza III – VALIDARE, CONFIRMARE LOC, PARTICIPARE LA GLISARE -OPȚIONAL*-, ÎNSCRIERE ÎN ANUL I ȘI ÎNMATRICULARE ADMIȘI 2021
Pentru a fi admis și înmatriculat candidatul trebuie să fi promovat examenul de Bacalaureat, să fi fost declarat admis în Faza II, să aibă dosarul de admitere complet (cu toate documentele solicitate vezi Anexa VIII), iar datele furnizate la înscriere în Faza I să fie...
TABERE STUDENȚEȘTI 2021
Tabere pentru studenți în perioada vacanței de vară 2021 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 v.2 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 Comisia de selectie a studentilor beneficiari de tabere studentesti 2020-2021 Lista...
Regulament Concurs Spațiu 2021
<< Regulament Concurs "Spațiu 2021" >>
40 de ani de la primul zbor în spațiu al unui român: Dumitru-Dorin Prunariu
Domnul Daniel-Eugeniu Crunțeanu, decanul Facultății de Inginerie Aerospațială, din cadrul Universității Politehnica din București și Vițalaru Delia-Dumitrița, Chelmuș Constantin-Cătălin, Barasch Albert, Stoica Constantin-Romică, studenți ai facultății, au...
Rezultatele Sesiunii de Comunicari Stiintifice Studentesti mai 2021
<< Lista de premii SCSS mai 2021 >>
Proiectul MAXIMUS in perioada 15 februarie – 31 martie 2021
Facultatea de Inginerie Aerospațială este implicată în proiectul MAXIMUS, prin care se vor derula, în perioada 15 februarie – 31 martie 2021, activitați dedicate studenților aflați în anul III de studii. Pentru a vă înscrie în grupul țintă, găsiți toate informațiile...
Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021
<< Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021 >>
Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021
<< Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021 >>
0 Comentarii