C# and C++ Air traffic control ATC / ATM Software Engineer (BBBH340) Bournemouth, England

Salary: GBP38 – GBP39 per hour

C# Software Engineer – Air Traffic Control Systems

Key skills: C# , C++ , Software Engineer – Air traffic Management

C# C++ Software Engineer with experience and understanding of Air traffic Management Systems to join a team of software engineers developing a new Air traffic control project. Excellent company and Global leader in ATM services offering a 6 month contract. You must have project experience working on ATM systems and be able to competently code in C# and C++. C# is the main development language 90% and C++ 10% of the workload. You must be available to start the contract within the next two weeks and possess the knowledge to hit the floor running. If you have all the above and are immediately available please apply as soon as possible.

LinkedIn Applications <here>

0 Comentarii

Tabere studențești de vară – 2024

<< Rezultate finale tabere vara >> Calendar burse studentesti  Inscrierea pentru tabara studenteasca de vara se face pana pe data de 11.07.2024, ora 16:00. Listele candidatilor selectati vor fi afisate pe data de 11.07.2024. depunerea contestatiilor se vor...

Sesiunea de Comunicări Științifice Studențești 2024

Vă invităm să participați la „Sesiunea de Comunicări Științifice Studențești” care va avea loc pe 10 mai. Pentru a participa, este necesar să vă înscrieți până pe 18 aprilie, ora 14:00, prin trimiterea unui e-mail la adresa valentin.pana@upb.ro. Dacă aveți un profesor...

AeroConnectMeetings

                      În data de 2 martie 2024 a avut loc AeroConnectMeetings, un eveniment dedicat ingineriei Aerospațiale prin care studenții de la Facultatea de Ingnerie Aerospațială au avut posibilitatea de a...

Echivalarea modulelor PART66

În urma demersului făcut către Autoritatea Aeronautică Civilă Română, şi a recunoaşterii conţinutului curicular la unele discipline predate la Facultatea de Inginerie Aerospaţială, UNSTPB, în raport cu cerinţele prevăzute la modulele din Anexa III, PART 66, a...