Depunerea candidaturilor până pe 21 februarie
Reprezentativitatea studenților în învățământul universitar este o componentă esențială în structurile de conducere. Studenții sunt parteneri decizionali, astfel alegerea unor reprezentanți și implicarea activă a lor în viața universității și facultății constituie un drept fundamental al acestora.
În data de 27 februarie 2020, se organizează alegeri pentru reprezentanții studenților în Senatul Universității și Consiliile Facultăților, în incinta holului AN din clădirea Rectoratului, în intervalul 09:00-21:00.
Pentru funcţiile Student reprezentant în Consiliul Facultății și Student reprezentant în Senatul Universității îşi poate depune candidatura orice student, care conform legii în vigoare și Cartei Universității Politehnica din București, este înmatriculat la una dintre cele 3 forme de învățământ: licență, masterat sau doctorat.
Un student poate candida doar la una din funcţiile de reprezentant în Consiliul Facultății sau reprezentant în Senatul Universității. Durata mandatului este de 2 ani, un student având posibilitatea ocupării a maxim două mandate cumulate, indiferent de poziție.
Nu au dreptul de a candida studenţii care:
- au fost sancţionaţi pentru abateri de la regulile de conduită academică;
- au fost exmatriculaţi şi nu au fost reînmatriculaţi în momentul depunerii candidaturilor;
- au statutul de angajaţi ai universităţii.
Formular de inscriere a candidaturilor – AICI (formular online google docs)
Regulament de desfășurare a alegerilor pentru reprezentanții studenților din senat și consiliile facultăților – AICI
Calendarul alegerilor:
· Perioada depunerilor candidaturilor: ––––––– 17-21 februarie 2020
· Perioada validării candidaturilor: ––––––––– 22 – 23 februarie 2020
· Afișarea pe site-ul UPB a candidaților declarați valiz: 24 februarie 2020
· Perioada de campanie electorală: ––––––––- 24-26 februarie 2020
· Ziua alegerilor: ––––––––––––––––– 27 februarie 2020
· Data afișării rezultatelor pe site-ul UPB: –––––– 28 februarie 2020
· Perioada de contestații: ––––––––––––– 28 -29 februarie 2020
· Perioada rezolvării contestațiilor: ––––––––– 28 februarie – 1 martie 2020
· Data afișării rezultatelor finale pe site-ul UPB: – ––– 2 martie 2020
Regulament admitere studii de licenta 2021
<< REGULAMENT privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere in ciclul de studii universitare de licenta, an univ. 2021-2022 >>
Metodologie admitere studii de doctorat 2021
<< METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022 >>
Regulament admitere studii de master 2021
<< REGULAMENT privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere in invatamantul universitar de masterat, an univ. 2021-2022 >>
Regulament finalizare studii 2020-2021
<< Regulament privind organizarea examenelor de finalizare a studiilor in UPB 2020-2021 >>
Hotărârea din 25.03.2021 privind desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line
<< Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021 >>
Anunț proiect MAXIMUS (selecție grup țintă anul III de studii)
Facultatea de Inginerie Aerospațială este implicată în proiectul MAXIMUS, prin care se vor derula, în perioada 15 februarie - 31 martie 2021, activitați dedicate studenților aflați în anul III de studii. Pentru a vă înscrie în grupul țintă, găsiți toate informațiile...
Organizarea sesiunii de examene din semestrul I al anului universitar 2020-2021
Hotărârea de Senat referitoare la organizarea sesiunii de examene din semestrul I al anului universitar 2020-2021
Desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line pentru săptămânile 12,13 si 14 ale anului universitar 2020-2021
Hotărârea de Senat referitoare la desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line pentru săptămânile 12,13 si 14 ale anului universitar 2020-2021
ANUNȚ IMPORTANT
In perioada 18.11 - 27.11.2020, programul secretariatului cu publicul pentru situatii care nu pot fi rezolvate prin e-mail este urmatorul: marti si joi intre orele 10 si 14
ANUNT PRIVIND CAZĂRILE ÎN UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCUREȘTI – AN UNIV 2020-2021
ANUNT PRIVIND CAZĂRILE ÎN UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCUREȘTI – AN UNIV 2020-2021
0 Comentarii