Depunerea candidaturilor până pe 21 februarie
Reprezentativitatea studenților în învățământul universitar este o componentă esențială în structurile de conducere. Studenții sunt parteneri decizionali, astfel alegerea unor reprezentanți și implicarea activă a lor în viața universității și facultății constituie un drept fundamental al acestora.
În data de 27 februarie 2020, se organizează alegeri pentru reprezentanții studenților în Senatul Universității și Consiliile Facultăților, în incinta holului AN din clădirea Rectoratului, în intervalul 09:00-21:00.
Pentru funcţiile Student reprezentant în Consiliul Facultății și Student reprezentant în Senatul Universității îşi poate depune candidatura orice student, care conform legii în vigoare și Cartei Universității Politehnica din București, este înmatriculat la una dintre cele 3 forme de învățământ: licență, masterat sau doctorat.
Un student poate candida doar la una din funcţiile de reprezentant în Consiliul Facultății sau reprezentant în Senatul Universității. Durata mandatului este de 2 ani, un student având posibilitatea ocupării a maxim două mandate cumulate, indiferent de poziție.
Nu au dreptul de a candida studenţii care:
- au fost sancţionaţi pentru abateri de la regulile de conduită academică;
- au fost exmatriculaţi şi nu au fost reînmatriculaţi în momentul depunerii candidaturilor;
- au statutul de angajaţi ai universităţii.
Formular de inscriere a candidaturilor – AICI (formular online google docs)
Regulament de desfășurare a alegerilor pentru reprezentanții studenților din senat și consiliile facultăților – AICI
Calendarul alegerilor:
· Perioada depunerilor candidaturilor: ––––––– 17-21 februarie 2020
· Perioada validării candidaturilor: ––––––––– 22 – 23 februarie 2020
· Afișarea pe site-ul UPB a candidaților declarați valiz: 24 februarie 2020
· Perioada de campanie electorală: ––––––––- 24-26 februarie 2020
· Ziua alegerilor: ––––––––––––––––– 27 februarie 2020
· Data afișării rezultatelor pe site-ul UPB: –––––– 28 februarie 2020
· Perioada de contestații: ––––––––––––– 28 -29 februarie 2020
· Perioada rezolvării contestațiilor: ––––––––– 28 februarie – 1 martie 2020
· Data afișării rezultatelor finale pe site-ul UPB: – ––– 2 martie 2020
Informare cu privire la eliberarea actelor de studii pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master)
Începând cu data de 02.06.2022 se va proceda la eliberarea actelor de studii și pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master). Ridicarea actelor de studii se va face de la Biroul Acte de studii, situat in clădirea rectorat, camera 307. Eliberarea actelor se va...
DEPUNEREA CERERILOR PRIVIND ACORDAREA UNUI AJUTOR FINANCIAR ÎN VEDEREA ACHIZIŢIONĂRII UNUI CALCULATOR PRIN PROGRAMUL „EURO 200”
PROGRAMUL EURO 200 Beneficiarii acestui program sunt studentii învățământului de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu un venit brut lunar de maximum 150 lei pe membru de familie. Ajutorul se acordă o singură dată...
Aerospace Meetings F.I.A. 2022
Facultatea de Inginerie Aerospațială în colaborare cu Asociația Studenților din Facultatea de Inginerie Aerospațială (A.S.F.I.A) vă invită la evenimentul "Aerospace Meetings F.I.A. 2022 ", în care studenții au oportunitatea de a intra in contact direct cu firmele din...
Concursuri posturi didactice perioadă nedeterminată – Sem. II, 2021-2022
<< DISAMA_4_Prof_Informatii concurs >> << DISAMA_12_SL_Informatii concurs >> << DSA-4_Prof_Informatii concurs >>
Cazare camin
Pentru locurile disponibile, sau disponibilizate in camin, se intocmeste lista de prioritati saptamanal. Ordinea de prioritati este: Studenti cu certificate covid valide - integralisti, moldoveni, cazuri sociale, boboc, anul IV, anul III, anul II, master II, master I....
Prelungirea termenului de depunere a dosarelor de bursa
In urma sedintei B.E.F. din data de 13.10.2021 s-a aprobat prelungirea perioadei de depunere a dosarelor pentru burse până pe data de 20.10.2021, ora 16:00.
Ghid de alocare a temei de licenta / disertatie
<< Ghid de alocare a temelor pentru examenul de diploma 2021 >> << Ghid de alocare a temelor de cercetare 2021 >>
Modificari Grupe NUU
Va informam ca orice modificare de grupa, dupa inceperea anul universitar, creeaza probleme in site de cursuri Moodle si in site Teams, ducand pana la pierderea accesului la cursuri si seminarii. De aceea nu se vor aproba si nu se vor face astfel de modificari dupa...
Incepere an universitar 2021-2022
Senatul UPB a hotărât în ședința din 30.09.2021 ca activitățile didactice să înceapă astfel: - la licență cursuri on-line, aplicații în format fizic, examinări în format fizic; - la master toate activitățile on-line.
Anunt privind repetarea anului universitar
Cererile pentru repetarea anului universitar se depun pe adresa de e-mail a faculații inginerie.aerospatiala@upb.ro până pe data de 30 septembrie 2021.
0 Comentarii