Air Navigation Convention, 15-16 martie 2018
Aflat la a 9-a ediție, Air Navigation Convention este un eveniment important organizat de studenții secției de Navigație Aeriană din cadrul Facultății de Inginerie Aerospațială. Totul pornește de la dorința de a conecta studenții cu aspecte de actualitate din domeniul aviației, astfel încât în fiecare an, convenția aduce împreună profesioniști atât din țară cât și de peste graniță, profesori și nu în ultimul rând, studenți.
Scopul
Prin organizarea acestei conferințe internaționale se urmărește conectarea studenților cu munca, ideile și experiența profesională a unor oaspeți de excepție pentru a motiva și facilita dezvoltarea profesională a tinerelor minți.Fiecare din cele opt ediții a urmat o tema bine stabilită, pe baza căreia invitații își puteau împărtășii experiența profesională. Astfel, tema de anul acesta va fi “Sharing the Sky – Beyond Performance and Success”.
De ce această alegere?
Domeniul aviației este foarte vast, iar studenții au nevoie de modele și de îndrumare pentru a-și alege drumul in carieră. Așadar, tema îndeamnă invitații să-și conceapă prezentările astfel încât, pe lângă tehnică, să ofere studenților și puțin din povestea drumului lor către succes.
Cum este atins scopul?
Ca în fiecare an, vor participa reprezentanți ai unor instituții de seamă, din care putem enumera: EUROCONTROL, Maastricht Upper Area Control, ICAO, DFS, AustroControl, Snowflake Software, Avitech, NAV Portugal, NATS, ITV Consult, Enaire Spain, Frequentis, ROMATSA, Blue Air, Regional Air Services, JLG Consulting, IATA, Dedalus, Think Research, Mclick Aero Berlin, AACR.
Acestea nu numai că mentin standardul de calitate al evenimentului, însă ofera oportunități deosebite pentru viitorii ingineri: de la informații cu privire la ultimele cercetari și descoperiri în domeniu, până la programe de practică/internship.
Ce este nou anul acesta?
S-a încercat o regândire a evenimentului, astfel încât, din dorința de a fi orientat mai mult către nevoile studenților, vor fi organizate paneluri pe durata celor 2 zile in care se vor discuta subiecte referitoare la tema abordată în această ediție, “Sharing the sky, beyond performance and success”.
În prima parte, invitații incluși în agendă vor aborda subiectul, Digital Revolution in Aviation, aducând fiecare mențiuni despre activitatea profesională în acest domeniu, cu referiri la proiectele aflate în desfășurare.
Supriza acestui an este însă “Nuclear Family”, o piesă de teatru interactivă, ce pune spectatorii în poziția de a lua decizii în conditii de stres și în timp real, pentru a atrage atenția la importanța și influența factorilor umani, a culturii juste și a managementului în crearea accidentelor.
Mai mult de atât, vor exista paneluri referitoare la oportunitățile studenților de licență și master, atât din România cât și din alte țări.
Regulament admitere studii de licenta 2021
<< REGULAMENT privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere in ciclul de studii universitare de licenta, an univ. 2021-2022 >>
Metodologie admitere studii de doctorat 2021
<< METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022 >>
Regulament admitere studii de master 2021
<< REGULAMENT privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere in invatamantul universitar de masterat, an univ. 2021-2022 >>
Regulament finalizare studii 2020-2021
<< Regulament privind organizarea examenelor de finalizare a studiilor in UPB 2020-2021 >>
Hotărârea din 25.03.2021 privind desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line
<< Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021 >>
Anunț proiect MAXIMUS (selecție grup țintă anul III de studii)
Facultatea de Inginerie Aerospațială este implicată în proiectul MAXIMUS, prin care se vor derula, în perioada 15 februarie - 31 martie 2021, activitați dedicate studenților aflați în anul III de studii. Pentru a vă înscrie în grupul țintă, găsiți toate informațiile...
Organizarea sesiunii de examene din semestrul I al anului universitar 2020-2021
Hotărârea de Senat referitoare la organizarea sesiunii de examene din semestrul I al anului universitar 2020-2021
Desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line pentru săptămânile 12,13 si 14 ale anului universitar 2020-2021
Hotărârea de Senat referitoare la desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line pentru săptămânile 12,13 si 14 ale anului universitar 2020-2021
ANUNȚ IMPORTANT
In perioada 18.11 - 27.11.2020, programul secretariatului cu publicul pentru situatii care nu pot fi rezolvate prin e-mail este urmatorul: marti si joi intre orele 10 si 14
ANUNT PRIVIND CAZĂRILE ÎN UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCUREȘTI – AN UNIV 2020-2021
ANUNT PRIVIND CAZĂRILE ÎN UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCUREȘTI – AN UNIV 2020-2021
0 Comentarii