“TOGETHER WE STAND, DIVIDED WE FALL!”
Aceasta este deviza celui mai longeviv eveniment de tip târg de cariere marca EUROAVIA București, ediția din acest an având loc în perioada 25-26 martie!
Vizând cea de a zecea ediție, AEROCONSULT oferă studenților oportunitatea de a interacționa în mod nemijlocit cu reprezentanții unor companii din domeniul aerospațial de renume, de a cunoaște oameni noi cu pasiuni similare și de a-și extinde orizonturile prin informarea legată de cele mai noi oportunități de angajare. Asociația EUROAVIA se mândrește cu faptul că oferă studenților imbold către performanță, susținere pentru atingerea succesului, dar și dialog, deschidere, comunicare, elemente esențiale pentru buna funcționare a societății și, implicit, a unei companii.
Consecvenți acestor valori, studenții și absolvenții Facultății de Inginerie Aerospațială reprezintă potențiali angajați valoroși, iar scopul evenimentului este de a oferi o punte de legătură între studenții dornici să se angajeze și companiile care doresc să își promoveze activitatea. AEROCONSULT țintește așadar spre a facilita accesul studenților pe piața muncii prin integrarea timpurie în sfera aerospațială și dobândirea experienței în acest domeniu, conducând spre creșterea șansei de a găsi un loc de muncă după, dar și în timpul studiilor din cadrul facultății.
Târgul de cariere se întinde pe parcursul a două zile și cuprinde prezentarea companiilor și a posibilităților de angajare din cadrul fiecăreia, activități de networking, interacțiuni directe între studenți și reprezentanți ai companiilor, precum și discuții deschise de tip open panel, abordând subiecte de interes din domeniul aerospațial și al industriei din România. Participanții au astfel libertatea de a explora domeniul pe care îl studiază, în timp ce se garantează și promovarea unor companii în căutare de angajați devotați, asigurându-se deci un beneficiu bilateral.
Vă așteptăm în AN010, campus POLITEHNICA, Marți, 25 martie, începând cu ora 09:00! Mai multe detalii referitoare la târg și companiile ce vor fi prezente găsiți pe pagina de Facebook oficială a evenimentului >>>
Program secretariat 02 – 13 august 2021
In perioada 02 - 13 august 2021, programul secretariatului este in fiecare miercuri, intre orele 10-14.
Faza III – VALIDARE, CONFIRMARE LOC, PARTICIPARE LA GLISARE -OPȚIONAL*-, ÎNSCRIERE ÎN ANUL I ȘI ÎNMATRICULARE ADMIȘI 2021
Pentru a fi admis și înmatriculat candidatul trebuie să fi promovat examenul de Bacalaureat, să fi fost declarat admis în Faza II, să aibă dosarul de admitere complet (cu toate documentele solicitate vezi Anexa VIII), iar datele furnizate la înscriere în Faza I să fie...
TABERE STUDENȚEȘTI 2021
Tabere pentru studenți în perioada vacanței de vară 2021 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 v.2 Proces verbal de selectie pentru tabere studentesti 2021 Comisia de selectie a studentilor beneficiari de tabere studentesti 2020-2021 Lista...
Regulament Concurs Spațiu 2021
<< Regulament Concurs "Spațiu 2021" >>
40 de ani de la primul zbor în spațiu al unui român: Dumitru-Dorin Prunariu
Domnul Daniel-Eugeniu Crunțeanu, decanul Facultății de Inginerie Aerospațială, din cadrul Universității Politehnica din București și Vițalaru Delia-Dumitrița, Chelmuș Constantin-Cătălin, Barasch Albert, Stoica Constantin-Romică, studenți ai facultății, au...
Rezultatele Sesiunii de Comunicari Stiintifice Studentesti mai 2021
<< Lista de premii SCSS mai 2021 >>
Proiectul MAXIMUS in perioada 15 februarie – 31 martie 2021
Facultatea de Inginerie Aerospațială este implicată în proiectul MAXIMUS, prin care se vor derula, în perioada 15 februarie – 31 martie 2021, activitați dedicate studenților aflați în anul III de studii. Pentru a vă înscrie în grupul țintă, găsiți toate informațiile...
Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021
<< Metodologia privind organizarea studiilor de licență, masterat și doctorat în semestrul II al anului universitar 2020-2021 >>
Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021
<< Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021 >>
METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022
<< METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022 >>
0 Comentarii