“TOGETHER WE STAND, DIVIDED WE FALL!”
Aceasta este deviza celui mai longeviv eveniment de tip târg de cariere marca EUROAVIA București, ediția din acest an având loc în perioada 25-26 martie!
Vizând cea de a zecea ediție, AEROCONSULT oferă studenților oportunitatea de a interacționa în mod nemijlocit cu reprezentanții unor companii din domeniul aerospațial de renume, de a cunoaște oameni noi cu pasiuni similare și de a-și extinde orizonturile prin informarea legată de cele mai noi oportunități de angajare. Asociația EUROAVIA se mândrește cu faptul că oferă studenților imbold către performanță, susținere pentru atingerea succesului, dar și dialog, deschidere, comunicare, elemente esențiale pentru buna funcționare a societății și, implicit, a unei companii.
Consecvenți acestor valori, studenții și absolvenții Facultății de Inginerie Aerospațială reprezintă potențiali angajați valoroși, iar scopul evenimentului este de a oferi o punte de legătură între studenții dornici să se angajeze și companiile care doresc să își promoveze activitatea. AEROCONSULT țintește așadar spre a facilita accesul studenților pe piața muncii prin integrarea timpurie în sfera aerospațială și dobândirea experienței în acest domeniu, conducând spre creșterea șansei de a găsi un loc de muncă după, dar și în timpul studiilor din cadrul facultății.
Târgul de cariere se întinde pe parcursul a două zile și cuprinde prezentarea companiilor și a posibilităților de angajare din cadrul fiecăreia, activități de networking, interacțiuni directe între studenți și reprezentanți ai companiilor, precum și discuții deschise de tip open panel, abordând subiecte de interes din domeniul aerospațial și al industriei din România. Participanții au astfel libertatea de a explora domeniul pe care îl studiază, în timp ce se garantează și promovarea unor companii în căutare de angajați devotați, asigurându-se deci un beneficiu bilateral.
Vă așteptăm în AN010, campus POLITEHNICA, Marți, 25 martie, începând cu ora 09:00! Mai multe detalii referitoare la târg și companiile ce vor fi prezente găsiți pe pagina de Facebook oficială a evenimentului >>>
Informare cu privire la eliberarea actelor de studii pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master)
Începând cu data de 02.06.2022 se va proceda la eliberarea actelor de studii și pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master). Ridicarea actelor de studii se va face de la Biroul Acte de studii, situat in clădirea rectorat, camera 307. Eliberarea actelor se va...
DEPUNEREA CERERILOR PRIVIND ACORDAREA UNUI AJUTOR FINANCIAR ÎN VEDEREA ACHIZIŢIONĂRII UNUI CALCULATOR PRIN PROGRAMUL „EURO 200”
PROGRAMUL EURO 200 Beneficiarii acestui program sunt studentii învățământului de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu un venit brut lunar de maximum 150 lei pe membru de familie. Ajutorul se acordă o singură dată...
Aerospace Meetings F.I.A. 2022
Facultatea de Inginerie Aerospațială în colaborare cu Asociația Studenților din Facultatea de Inginerie Aerospațială (A.S.F.I.A) vă invită la evenimentul "Aerospace Meetings F.I.A. 2022 ", în care studenții au oportunitatea de a intra in contact direct cu firmele din...
Concursuri posturi didactice perioadă nedeterminată – Sem. II, 2021-2022
<< DISAMA_4_Prof_Informatii concurs >> << DISAMA_12_SL_Informatii concurs >> << DSA-4_Prof_Informatii concurs >>
Cazare camin
Pentru locurile disponibile, sau disponibilizate in camin, se intocmeste lista de prioritati saptamanal. Ordinea de prioritati este: Studenti cu certificate covid valide - integralisti, moldoveni, cazuri sociale, boboc, anul IV, anul III, anul II, master II, master I....
Prelungirea termenului de depunere a dosarelor de bursa
In urma sedintei B.E.F. din data de 13.10.2021 s-a aprobat prelungirea perioadei de depunere a dosarelor pentru burse până pe data de 20.10.2021, ora 16:00.
Ghid de alocare a temei de licenta / disertatie
<< Ghid de alocare a temelor pentru examenul de diploma 2021 >> << Ghid de alocare a temelor de cercetare 2021 >>
Modificari Grupe NUU
Va informam ca orice modificare de grupa, dupa inceperea anul universitar, creeaza probleme in site de cursuri Moodle si in site Teams, ducand pana la pierderea accesului la cursuri si seminarii. De aceea nu se vor aproba si nu se vor face astfel de modificari dupa...
Incepere an universitar 2021-2022
Senatul UPB a hotărât în ședința din 30.09.2021 ca activitățile didactice să înceapă astfel: - la licență cursuri on-line, aplicații în format fizic, examinări în format fizic; - la master toate activitățile on-line.
Anunt privind repetarea anului universitar
Cererile pentru repetarea anului universitar se depun pe adresa de e-mail a faculații inginerie.aerospatiala@upb.ro până pe data de 30 septembrie 2021.
0 Comentarii