Cu viziunea de a dezvolta și inspira viitori lideri și de a aduce un plus de valoare relației dintre studenți și companii din industria aerospațială, Asociația EUROAVIA Bucureşti vine în sprijinul studenților cu proiectul intitulat AEROCONSULT.
Aflat la cea de-a IX-a ediție, AEROCONSULT 2018 este un proiect de prestigiu în cadrul Facultăţii de Inginerie Aerospaţială, prin care fiecare student are ocazia de a relaționa cu viitorii angajatori care ii vor ajuta la îndeplinirea viselor și urmarea pasiunii.
Acesta reprezintă un târg de oportunități pentru cei ce studiază inginerie aerospațială, oferindu-le șansa de a afla informații în mod direct de la angajatori despre companii, programe de practică și locuri de muncă disponibile.
Evenimentul se va desfășura în perioada 23-24 aprilie 2018, în sala AN010 a Universității POLITEHNICA din București.
AEROCONSULT 2018 are ca obiective principale:
- comunicarea între reprezentanții companiilor participante și studenții facultății;
- promovarea companiilor ce își desfășoară activitatea în sfera ingineriei aerospațiale;
- facilitarea semnării de precontracte pentru stagii de practică și locuri de muncă, de asemenea fiind o ocazie pentru cei din anii mai mici ce își doresc să aprofundeze cunoștințele dobândite în cadrul cursurilor printr-un internship.
Ce este nou?
Structura celor două zile va fi schimbată față de edițiile anterioare, aducând o nouă înfățișare evenimentului pentru atingerea misiunii acestuia. Companiile vor fi grupate și vor susține prezentări în funcție de aria de expertiză, de activitatea desfășurată în mod predominant, dar și de dorința acestora. După prezentarea companiilor pe baza specializării, acestea sunt invitate la ceea ce este cunoscut ca “open panel discussion”.
Ideea de “open panel discussion” este concepută ca fiind o discuție deschisă între reprezentanții companiilor, de preferat angajați, proaspăt absolvenți și participanții la eveniment, condusă de către o persoană calificată. Acest tip de discuție are rolul de a ajuta participanții să conștientizeze importanța unui internship efectuat în timpul facultății, precum și noțiunile teoretice necesare în funcție de specializarea aleasă.
Acest concept are ca scop relatarea mai detaliată și interactivă a experiențelor trăite în mediul de lucru din cadrul companiilor de către absolvenți, posibil proaspăt angajați, aceștia putând să se identifice mai ușor cu cei aflați în fața lor. Angajații ce vor participa la panel-uri vor avea ocazia de a purta discuții libere în jurul unui subiect predefinit și de a le răspunde studenților la întrebări, deschiderea fiind mai mare datorită actualității studiilor efectuate.
De asemenea, anul acesta introducerea scannerelor va ajuta la procesul de cunoaștere a participanților la eveniment. Studentul participant, în momentul înscrierii la eveniment, va încărca CV-ul într-o bază de date pentru a-și mări șansele în găsirea unui internship sau a unui job. După înscrierea online, participantului i se generează automat un cod QR. Acest cod este scanat la stand, astfel, compania poate vedea în timp real profilul potențialului candidat. Vizualizarea CV-ului, cât și o discuție cu participantul pot conduce la un posibil nou recrut.
Idealurile studenților pot fi concretizate prin prezența companiilor şi interacţiunea directă a acestora cu tinerii aspiranţi în domeniul aerospaţial, astfel conturându-se posibilitatea unor noi cariere.
Regulament admitere studii de licenta 2021
<< REGULAMENT privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere in ciclul de studii universitare de licenta, an univ. 2021-2022 >>
Metodologie admitere studii de doctorat 2021
<< METODOLOGIE privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere la doctorat, an univ. 2021-2022 >>
Regulament admitere studii de master 2021
<< REGULAMENT privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere in invatamantul universitar de masterat, an univ. 2021-2022 >>
Regulament finalizare studii 2020-2021
<< Regulament privind organizarea examenelor de finalizare a studiilor in UPB 2020-2021 >>
Hotărârea din 25.03.2021 privind desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line
<< Hotărârea de Senat al Universității Politehnica București privind organizarea cursurilor în săptămânile 5,6,7 și 8 din semestrul 2 al anului universitar 2020-2021 >>
Anunț proiect MAXIMUS (selecție grup țintă anul III de studii)
Facultatea de Inginerie Aerospațială este implicată în proiectul MAXIMUS, prin care se vor derula, în perioada 15 februarie - 31 martie 2021, activitați dedicate studenților aflați în anul III de studii. Pentru a vă înscrie în grupul țintă, găsiți toate informațiile...
Organizarea sesiunii de examene din semestrul I al anului universitar 2020-2021
Hotărârea de Senat referitoare la organizarea sesiunii de examene din semestrul I al anului universitar 2020-2021
Desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line pentru săptămânile 12,13 si 14 ale anului universitar 2020-2021
Hotărârea de Senat referitoare la desfășurarea activităților didactice în sistem exclusiv on-line pentru săptămânile 12,13 si 14 ale anului universitar 2020-2021
ANUNȚ IMPORTANT
In perioada 18.11 - 27.11.2020, programul secretariatului cu publicul pentru situatii care nu pot fi rezolvate prin e-mail este urmatorul: marti si joi intre orele 10 si 14
ANUNT PRIVIND CAZĂRILE ÎN UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCUREȘTI – AN UNIV 2020-2021
ANUNT PRIVIND CAZĂRILE ÎN UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCUREȘTI – AN UNIV 2020-2021
0 Comentarii