Cu viziunea de a dezvolta și inspira viitori lideri și de a aduce un plus de valoare relației dintre studenți și companii din industria aerospațială, Asociația EUROAVIA Bucureşti vine în sprijinul studenților cu proiectul intitulat AEROCONSULT.
Aflat la cea de-a IX-a ediție, AEROCONSULT 2018 este un proiect de prestigiu în cadrul Facultăţii de Inginerie Aerospaţială, prin care fiecare student are ocazia de a relaționa cu viitorii angajatori care ii vor ajuta la îndeplinirea viselor și urmarea pasiunii.
Acesta reprezintă un târg de oportunități pentru cei ce studiază inginerie aerospațială, oferindu-le șansa de a afla informații în mod direct de la angajatori despre companii, programe de practică și locuri de muncă disponibile.
Evenimentul se va desfășura în perioada 23-24 aprilie 2018, în sala AN010 a Universității POLITEHNICA din București.
AEROCONSULT 2018 are ca obiective principale:
- comunicarea între reprezentanții companiilor participante și studenții facultății;
- promovarea companiilor ce își desfășoară activitatea în sfera ingineriei aerospațiale;
- facilitarea semnării de precontracte pentru stagii de practică și locuri de muncă, de asemenea fiind o ocazie pentru cei din anii mai mici ce își doresc să aprofundeze cunoștințele dobândite în cadrul cursurilor printr-un internship.
Ce este nou?
Structura celor două zile va fi schimbată față de edițiile anterioare, aducând o nouă înfățișare evenimentului pentru atingerea misiunii acestuia. Companiile vor fi grupate și vor susține prezentări în funcție de aria de expertiză, de activitatea desfășurată în mod predominant, dar și de dorința acestora. După prezentarea companiilor pe baza specializării, acestea sunt invitate la ceea ce este cunoscut ca “open panel discussion”.
Ideea de “open panel discussion” este concepută ca fiind o discuție deschisă între reprezentanții companiilor, de preferat angajați, proaspăt absolvenți și participanții la eveniment, condusă de către o persoană calificată. Acest tip de discuție are rolul de a ajuta participanții să conștientizeze importanța unui internship efectuat în timpul facultății, precum și noțiunile teoretice necesare în funcție de specializarea aleasă.
Acest concept are ca scop relatarea mai detaliată și interactivă a experiențelor trăite în mediul de lucru din cadrul companiilor de către absolvenți, posibil proaspăt angajați, aceștia putând să se identifice mai ușor cu cei aflați în fața lor. Angajații ce vor participa la panel-uri vor avea ocazia de a purta discuții libere în jurul unui subiect predefinit și de a le răspunde studenților la întrebări, deschiderea fiind mai mare datorită actualității studiilor efectuate.
De asemenea, anul acesta introducerea scannerelor va ajuta la procesul de cunoaștere a participanților la eveniment. Studentul participant, în momentul înscrierii la eveniment, va încărca CV-ul într-o bază de date pentru a-și mări șansele în găsirea unui internship sau a unui job. După înscrierea online, participantului i se generează automat un cod QR. Acest cod este scanat la stand, astfel, compania poate vedea în timp real profilul potențialului candidat. Vizualizarea CV-ului, cât și o discuție cu participantul pot conduce la un posibil nou recrut.
Idealurile studenților pot fi concretizate prin prezența companiilor şi interacţiunea directă a acestora cu tinerii aspiranţi în domeniul aerospaţial, astfel conturându-se posibilitatea unor noi cariere.
Informare cu privire la eliberarea actelor de studii pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master)
Începând cu data de 02.06.2022 se va proceda la eliberarea actelor de studii și pentru absolvenții promoției 2021 (licența și master). Ridicarea actelor de studii se va face de la Biroul Acte de studii, situat in clădirea rectorat, camera 307. Eliberarea actelor se va...
DEPUNEREA CERERILOR PRIVIND ACORDAREA UNUI AJUTOR FINANCIAR ÎN VEDEREA ACHIZIŢIONĂRII UNUI CALCULATOR PRIN PROGRAMUL „EURO 200”
PROGRAMUL EURO 200 Beneficiarii acestui program sunt studentii învățământului de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu un venit brut lunar de maximum 150 lei pe membru de familie. Ajutorul se acordă o singură dată...
Aerospace Meetings F.I.A. 2022
Facultatea de Inginerie Aerospațială în colaborare cu Asociația Studenților din Facultatea de Inginerie Aerospațială (A.S.F.I.A) vă invită la evenimentul "Aerospace Meetings F.I.A. 2022 ", în care studenții au oportunitatea de a intra in contact direct cu firmele din...
Concursuri posturi didactice perioadă nedeterminată – Sem. II, 2021-2022
<< DISAMA_4_Prof_Informatii concurs >> << DISAMA_12_SL_Informatii concurs >> << DSA-4_Prof_Informatii concurs >>
Cazare camin
Pentru locurile disponibile, sau disponibilizate in camin, se intocmeste lista de prioritati saptamanal. Ordinea de prioritati este: Studenti cu certificate covid valide - integralisti, moldoveni, cazuri sociale, boboc, anul IV, anul III, anul II, master II, master I....
Prelungirea termenului de depunere a dosarelor de bursa
In urma sedintei B.E.F. din data de 13.10.2021 s-a aprobat prelungirea perioadei de depunere a dosarelor pentru burse până pe data de 20.10.2021, ora 16:00.
Ghid de alocare a temei de licenta / disertatie
<< Ghid de alocare a temelor pentru examenul de diploma 2021 >> << Ghid de alocare a temelor de cercetare 2021 >>
Modificari Grupe NUU
Va informam ca orice modificare de grupa, dupa inceperea anul universitar, creeaza probleme in site de cursuri Moodle si in site Teams, ducand pana la pierderea accesului la cursuri si seminarii. De aceea nu se vor aproba si nu se vor face astfel de modificari dupa...
Incepere an universitar 2021-2022
Senatul UPB a hotărât în ședința din 30.09.2021 ca activitățile didactice să înceapă astfel: - la licență cursuri on-line, aplicații în format fizic, examinări în format fizic; - la master toate activitățile on-line.
Anunt privind repetarea anului universitar
Cererile pentru repetarea anului universitar se depun pe adresa de e-mail a faculații inginerie.aerospatiala@upb.ro până pe data de 30 septembrie 2021.
0 Comentarii