Studenții Facultății de Inginerie Aerospațială se vor caza în P27 (inclusiv etajul V). Studentii cazați peste vară trebuie să se decazeze în perioada 11-15 sep 2017. Pe 11 sep se va face înmatricularea românilor de pretutindeni. Pe 18 sep ora 9 în Sala Senatului va avea loc instruirea mandatarilor.
Repartizarea locurilor de cazare în cămin are loc în săptămâna anterioară începutului anului universitar conform programului de mai jos. Repartizarea unui loc în cămin se face de Comisia de Cazare a Facultății. Ordinea de priorități pentru cazare este următoarea:
- studenții doctoranzi și cadrele didactice (20 sep 2017 ora 9:00)
- toți studenții admiși în anul I master+licență (în ordinea descrescătoare a mediei de admitere – 20 sep 2017 ora 9:00)
- studenții integraliști din anul IV, III licență, anul II master+licență (în această ordine, în ordinea descrescătoare a mediei anului anterior – 21 sep 2017 ora 9:00)
- studenții cu o singură restanță (22 sep ora 9)
- studenții cu două restanțe (22 sep după epuizarea cererilor din partea studenților cu o singură restanță)
- etc.
Algoritmul repartiției continuă până la epuizarea camerelor de cămin repartizate facultății.
Studenții interesați se prezintă în datele anunțate în amfiteatrul F024 din campus POLIZU, corp F, pentru primirea informațiilor și completarea formularelor necesare. Apoi, alocarea locului în cămin se face la secretariatul facultății din Localul POLIZU, corp A, după programul care va fi afișat. După repartizarea locului de cazare și achitarea taxelor, studenții se pot deplasa la căminul P27 din campus Regie pentru preluarea locului de cazare.
Tarifele de cazare sunt aceleași ca anul trecut: 250 RON/lună, cu deducerile legale, cu excepția căminelor D (Leu) și P12 la 450 RON/lună. La acestea din urmă au dreptul doctoranzii și cadrele didactice, solicitarea făcându-se direct Directorului General al UPB.
În vederea cazării sunt necesare urmatoarele:
- CI și copie;
- Formularele tipizate (disponibile în sala F024) completate conform unui model;
- Taxa de 250 lei și timbrul fiscal de 5 lei (se poate procura și la camin). Pentru luna octombrie toți studenții plătesc taxa de cazare;
- Acte care să ateste dreptul de a nu plăti taxa de cămin (adeverința care atestă că cel puțin unul dintre părinți este cadru didactic în învățământul preuniversitar sau universitar, certificat de deces al unui parinte etc.).
Atenție! Subînchierierea, vânzarea sau transferul în orice fel ale locului de cazare sunt strict interzise! Identificarea persoanelor se face frecvent în cămin și o asemenea faptă se descoperă repede și se pedepsește.
Eliberarea actelor de studii pentru absolventii promotiei 2023 (licenta si master).
Incepand cu data de 10.06.2024 se va proceda la eliberarea actelor de studii si pentru absolventii promotiei 2023 (licenta si master). Ridicarea actelor de studii se va face de la Biroul Acte de Studii, situat in cladirea Rectorat, Camera 307. Programul de eliberare...
Tabere studențești de vară – 2024
<< Rezultate finale tabere vara >> Calendar burse studentesti Inscrierea pentru tabara studenteasca de vara se face pana pe data de 11.07.2024, ora 16:00. Listele candidatilor selectati vor fi afisate pe data de 11.07.2024. depunerea contestatiilor se vor...
Free official English language testing through the British Council
From the academic year 2022/2023, our university, in partnership with the British Council, is offering students the opportunity to have their English language skills officially tested free of charge. For this academic semester the tests available are: Aptis ESOL...
Testare oficiala a cunostintelor de limba engleza prin British Council in mod gratuit
Începând cu anul academic 2022/2023, universitatea noastră, în parteneriat cu British Council, oferă studenților posibilitatea testării oficiale a cunoștințelor de limba engleză, în mod gratuit. Pentru acest semestru universitar testele disponibile sunt: Aptis ESOL...
Space Academy
Sesiunea de Comunicări Științifice Studențești 2024
Vă invităm să participați la „Sesiunea de Comunicări Științifice Studențești” care va avea loc pe 10 mai. Pentru a participa, este necesar să vă înscrieți până pe 18 aprilie, ora 14:00, prin trimiterea unui e-mail la adresa valentin.pana@upb.ro. Dacă aveți un profesor...
Acte lipsa ale studentilor masteranzi din anul II 2024
Acte lipsa ale studentilor masteranzi MA Acte lipsa ale studentilor masteranzi SHS Acte lipsa ale studentilor masteranzi PAPM Acte lipsa ale studentilor masteranzi GID
AeroConnectMeetings
În data de 2 martie 2024 a avut loc AeroConnectMeetings, un eveniment dedicat ingineriei Aerospațiale prin care studenții de la Facultatea de Ingnerie Aerospațială au avut posibilitatea de a...
Echivalarea modulelor PART66
În urma demersului făcut către Autoritatea Aeronautică Civilă Română, şi a recunoaşterii conţinutului curicular la unele discipline predate la Facultatea de Inginerie Aerospaţială, UNSTPB, în raport cu cerinţele prevăzute la modulele din Anexa III, PART 66, a...
<< Concurs pentru postul de director Departamentul de Ingineria Sistemelor Aeronautice și Management Aeronautic ”Nicolae Tipei” 2024-2029 >>
Depunerea dosarului pentru concursul de director de departament se va face pana la data de 21.02.2024, ora 16:00, la secretariatul departamentului. Sedinta de alegere a directorului de departament va avea loc in data de 27.02.2024, ora 14:00, la secretariatul...
0 Comentarii